Radial FinT AMD Duron/Thunderbird Oversize~
Fra : Ukendt

Dato : 02-09-01 16:19

Nogen der har erfaring med subj.?
Se evt. http://www.studiedata.dk/product.asp?product=135&page=1

Den er termostatstyret! Betyder det at blæseren kun kører når cpu'en er for
varm eller kører blæseren hurtigere og hurtigere jo mere varm cpu'en?

Fra : Rune Christiansen

Dato : 06-09-01 21:23

det kan sige i et ord: SKOD!

Fra : Kim Hansen

Dato : 07-09-01 06:54

On Sun, 2 Sep 2001 17:18:48 +0200, "Helveg" <88> wrote:

> [...]
>
>Den er termostatstyret! Betyder det at blæseren kun kører når cpu'en er for
>varm eller kører blæseren hurtigere og hurtigere jo mere varm cpu'en?

Min temp faldt et par grader i forhold til min fop 32,
og støjen forsvandt. Det er en udemærket køler som jeg godt
vil anbefale. Den gør sit job godt på min Amd 1 GHz.
Temp idle ved stue temp på 23 grader er 31 grader.

M.v.h.
Kim Hansen
GSX 1100 EF
Fyn