brændeovnspriser
Fra : hans-kurt

Dato : 02-09-01 15:39

Hvad kan gøre den store forskel, når der er en prisforskel
på 7-8000 kr. på en ovn
fra div. pejsecentre
eller en ovn fra byggemarkederne.
Ovnen har ca. samme data og er konfektionsovn.
Er der her tale om prisniveauerne som på hårdehvidevarer
Altså vejl.priser
hilsen
Lønslaven

Fra : Preben Finne

Dato : 02-09-01 15:47

Hej

Forskellen er den at de tjener ikke nær så meget på ovnen som byggemarkedet
gør..
Og der kan være meget store forskelle..
hvis du vil kan jeg godt give dig adressen på et billig men godt og soligt
mærke ??

Hilsen
Preben

Fra : S. Børresen

Dato : 02-09-01 16:51

Hvad kan gøre den store forskel, når der er en prisforskel
på 7-8000 kr. på en ovn
fra div. pejsecentre eller en ovn fra byggemarkederne.

Samme forskel som der er på en Fiat og en Audi
Nemlig kvalitet.
ABC ovne laver også den der hedder Wiking, men da kvaliteten er en anden,
ønsker de ikke navnet ABC på den

Søren

Fra : Steen

Dato : 29-09-01 21:22

Samt at Wiking er fremstilllet i Polen på licens fra ABC, jeg har en bekendt
der måtte opgive en Wiking,
han fik den ombyttet 2 gange, købt gennem BauHaus. Han har nu investeret i
en Morsø.

Steen