Patchwork
Fra : hans-kurt

Dato : 02-09-01 15:25

Er der noget hjælp her i gruppen vedr. emnet Patchwork
Evt. mangler jeg en god bog der kan hjælpe en med at
starte denne interesse.
Hilsen
Lisbeth

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 03-09-01 15:56

Sun, 2 Sep 2001 16:24:53 +0200, skrev "hans-kurt"
<hans-kurt@post.tele.dk> :

>Er der noget hjælp her i gruppen vedr. emnet Patchwork
>Evt. mangler jeg en god bog der kan hjælpe en med at
>starte denne interesse.

Har du prøvet at kigge dig lidt omkring på nettet ?
Du kan finde masser af oplysninger på f.eks.

http://www.patchwork.dk/

http://home6.inet.tele.dk/Birthe/

http://home2.inet.tele.dk/ynielsen/

--
Gitte Sørensen news@gittes.dk

Besøg min hjemmeside med galleri (tegning & akvarel), fotos,
rejser og madopskrifter http://home.worldonline.dk/~cgsorens

Fra : Ingelise Hansen

Dato : 09-12-01 14:26

Hej!

Jeg startede med at læse en masse bøger. Gå på biblioteket og lån nogle
bøger. En rigtig god bog er:

Grundbog i Patchwork af Charlotte Yde.

Den bliver man en del klogere af, og så kunne du tilmelde dig et kursus. De
er faktisk ikke opdelt i niveauer.
Der vil altid være både nybegyndere, øvede og meget rutinerede. Det er
rigtig godt, og man lærer meget, for alle har en masse erfaringer.

Held og lykke og god vind!

Hilsen

Fra : PC04

Dato : 28-02-02 20:57

Det er en dejlig hobby. Hilsen Mette.

Fra : Yvonne

Dato : 05-03-02 22:06

Hej
Jeg har syet patchwork i mange år og er med på en del lister her på
nettet. Jeg kan specielt anbefale en som er nordisk. Vi skriver på
svensk, norsk og dansk. Ikke noget med engelsk. Her bliver næsten alle
emner taget op og man hjælper hinanden.
Hvis i ikke er med på denne liste kan jeg varmt anbefale at i prøver.
Følg dette link og læs lidt mere om det:
http://www.quilt-design.com/qs/infoqs.htm

Vi er rigtigt mange her fra Danmark som bruger listen. Mange er også
bare "lyttere", men det lærer man jo også meget af. Man behøver ikke
poste noget.

Held og lykke

Yvonne
http://home2.inet.tele.dk/ynielsen