Vantec CPU køler - nogen der har erfaring ~
Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 02-09-01 15:03

Hej,

Da jeg er på jagt efter en mindre støjende køler til min CPU (Socket
370), vil jeg høre om nogen har erfaring med Vantec.

mvh Søren

Soren Hedeby Sorensen, Viborg, Denmark

Fra : Martin Bangsø

Dato : 02-09-01 15:43

On Sun, 02 Sep 2001 16:03:15 +0200, Soren Hedeby Sorensen wrote:

> Da jeg er på jagt efter en mindre støjende køler til min CPU (Socket
> 370), vil jeg høre om nogen har erfaring med Vantec.

Jeg har en Vantec-køler til 90,- kr. på min Duron 750 og den er jeg
godt tilfreds med. Den larmer ikke specielt, og den holder cpu'en på
42-43 grader ved full load. Til prisen er der ingen tvivl om at den er
god.

--
Martin Bangsø * http://home.dkik.dk/~martin_b