Stof til eftertanke...
Fra : Ann K.

Dato : 02-09-01 14:28

Hejsa.
Fandt dette link på den norske hundeliste - oprindeligt er det fra den
svenskespecialklubs side om Bouviers....
Fortællingen er så rammende at den faktisk passer på _alle_ hunde.... og den
burde gives til alle som ønsker at købe/sælge hunde!

http://w1.587.telia.com/~u58703054/Snoffe/fSid1.html

Mvh Ann

Fra : Nina El Falaki

Dato : 02-09-01 14:54

Hej Ann

Der kom du mig i forkøbet men det er bestemt en historie at blive klog
af.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats