Terratec lydkort med VIA KT133a chipset
Fra : Emil Jacobsen

Dato : 01-09-01 18:21

Er der nogle der ved om Terratec 512 digital eller Terratec DMX Xfire 1024
volder nogle problemer i en spand med VIA KT133a chipset. Jeg har nemlig
hørt at Diamonds lydkort ikke virker så godt på VIA chipset.
Mit mobo er btw et Asus A7V133.

/Emil

Fra : peet_dk

Dato : 01-09-01 18:51

jeg har ingen probs med mit mobo der er har VIA's KX133 chipset. JEg tror
ikke du vil få nogle problemer

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 01-09-01 19:17

"Emil Jacobsen" <linux@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> volder nogle problemer i en spand med VIA KT133a chipset. Jeg har nemlig
> hørt at Diamonds lydkort ikke virker så godt på VIA chipset.

Jeg har et DMX Xfire 1024, og det fungerer glimrende med mit MSI K7T Turbo.
Jeg har kun hørt om problemer med Soundblaster Live! serien.

/Anders.