Problemer med Orange's router
Fra : Martin Stebbing

Dato : 01-09-01 15:49

Jeg er endelig blevet indehaver af Orange's router, men har desværre et
problem med at få begge mine maskiner på samtidig.

Jeg kan godt komme i kontakt med routeren fra begge maskiner, der er
forbundet til routeren via en switch, men får desværre ikke adgang til
Internettet. Jeg kan selvfølgelig godt komme på hvis jeg forbinder routeren
direkte til netkortet i min PC, men så hjælper det jo lige vidt..

Det har ikke været muligt at finde nogle oplysninger om dette i det
medfølgende materiale, så enhver hjælp vil være værdsat.

På forhånd tak!

Martin Stebbing

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 01-09-01 16:13

"Martin Stebbing" <martians@wanadoo.dk> wrote in message

> Det har ikke været muligt at finde nogle oplysninger om dette i det
> medfølgende materiale, så enhver hjælp vil være værdsat.

Hej.

Måske kan dette link være behjælpeligt:
http://staff.web.dk/~web101/adsl/

Mvh Henrik.

Fra : Martin Stebbing

Dato : 01-09-01 21:58

Hej Henrik,

Tak for linket.. Jeg havde det dog i forvejen, men mit problem er nu løst
fordi at jeg nulstillede routeren til "factory default", og satte den op
igen.

Håber at dette lille trick evt. kan hjælpe andre der måtte komme i samme
situation.

Martin Stebbing