Baggrundsfarve og farve i flash
Fra : Ricky Møhncke

Dato : 01-09-01 15:20

Hej (Flash 5)

Jeg har lavet en flash og sat den ind på min hjemmeside, men sidens
baggrundsfarve og flash'ens baggrundsfarve er ikke ens?
Hvad skal jeg gøre for at optimere min film, så den passer med web?
Hvis det gør det nemmere at forstå, så kig på www.rickym.dk

Jeg er også lidt i vildrede med hensyn til størrelsen?
Når jeg designer min film, kan jeg så ikke lave " den hvide baggrund " så
stor som jeg vil ha'. Det bliver lidt kønnere hvis min film nøjagtig fylder
en celle i html.

- Ricky

Fra : Ricky Møhncke

Dato : 01-09-01 17:49

Jeg kan af en eller anden grund ikke få skidtet til at virke når jeg har
uploadet det til min hjemmeside, kun hjemme på min egen maskine.

Så øhh glem linket

- Ricky

Fra : Danelaw

Dato : 02-09-01 18:47

"Ricky Møhncke" skrev d. 01-09-01 15:20 dette indlæg :
> [...]
> baggrundsfarve og flash'ens baggrundsfarve er ikke ens?
> Hvad skal jeg gøre for at optimere min film, så den passer med web?

hey brug mixeren og lav farve coden om til hex så ka du ramme en hex
kode som er web-sikker (windows/panels/mixer)
> [...]
> Når jeg designer min film, kan jeg så ikke lave " den hvide baggrund "

> stor som jeg vil ha'. Det bliver lidt kønnere hvis min film nøjagtig
kig lidt nærmere på publish settings i flash, kig evt i online-manualen,
under samme. du kan sætte filmen scale/no-scale osv som du vil, filmens
kanvas/størrelse ændrer du ved at trykke Ctrl + M

Venligst

Danelaw

http://www.kandu.dk/