Hjælp til konfiguration :-)
Fra : Daniel Østergård

Dato : 01-09-01 12:55

Hej

Jeg er indehaver af nedenstående yderst velfungerende PC som dog er ved at
være lidt bagefter.
Jeg vil gerne ofre ca. 2000,- på at få den opgraderet en smule og vil derfor
være meget taknemlig hvis I vil give et par forslag til forbedring mht. til
hastighed. Jeg bruger den ikke til spil.

Nuværende konfiguration:
AMD K6-2 300 Mhz
64 MB SD PC100 ram
6,4 GB HDD
ASUS P5A 100 Mhz bundkort ATX
ATX miditower
+ resten.

Det jeg er ude efter er om en opgradering kræver udskiftning af bundkort
osv.

På forhånd tak
Daniel

Fra : Djarnis

Dato : 01-09-01 13:37

"Daniel Østergård" <danoes@hotmail.com> wrote in message
> [...]
til
> hastighed. Jeg bruger den ikke til spil.

Et forslag ville være følgende som du kan købe her:

http://www.datatel.dk/

Køb opgraderingstilbud med bundkort, duron 800 samt køler til 1299,-
Køb 256 MB PC 133 RAM til 249,- kr.

> Nuværende konfiguration:
> AMD K6-2 300 Mhz
> 64 MB SD PC100 ram
> ASUS P5A 100 Mhz bundkort ATX

Dette sælger du samlet i dk.marked.privat.edb anslået værdi : 500,- kr

Så har du en lille tusse tilbage...
Jeg vil foreslå en IBM GXP60 40 GB Harddisk til 1065,- kr

I givet fald vil du også kunne sælge den lille harddisk, eller bruge den
som backup... ved salg vil jeg anslå du får 300-350 kr for den...

MVH
Brian Olsen