Kan i hjælpe?
Fra : A. And

Dato : 31-08-01 18:59

Vores boxer har fået furunkulose og er sat på antibiotika. På dyredoktor har
vi læst at han også har godt af et tilskud af "essentielle fede syrer".
Spørgsmålet er så hvor finder vi det?
Ved lidt søgning kommer der omega3 fiskeolie og kæmpe natlysolie frem. Kan
hunde tåle disse produkter? Er der nogle som har nogle erfaringer med disse
produkter?

Mona

Fra : Michael

Dato : 31-08-01 21:39

"A. And" <no@mail.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ved lidt søgning kommer der omega3 fiskeolie og kæmpe natlysolie frem. Kan
> hunde tåle disse produkter? Er der nogle som har nogle erfaringer med

Jeg har hos min dyrlæge købt en olie ( 140kr. for 120ml ) som netop
indeholder essentielle olier. Olien hedder Viacutan, og indtil videre er jeg
meget tilfreds.
Det er dog til min kat jeg har fået den, men er samtidigt blevet anbefalet
den til min ene hund pga. tør hud. Olien indeholder nogle ting som dyrene
ikke selv kan producere.

Held og lykke fra Myr, Dali og Dixie