Er dette her en ok pris???
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 31-08-01 18:14

Jeg har lige fået en pris på min nye pc, er prisen ikke meget billig?

Processor: Pentium 4 - 1.7 Ghz
Bundkort: Gigabyte GA-8TX - onboard lyd creative
RAM: 512 MB RAMBUS
Harddisk: IBM 40 GB desstar ATA 100
Grafikkort: Winfast GForce3 64 Mb
DVD: 16x DVD/48 CDROM
Brænder: LG 12x/8x/32 RW
Højtaler: Creative Subwoofer sæt
Tastatus/mus: Logitech trådløst itouch
Netkort: 10/100 Mbit netkort
Garanti: 3 års garanti onsite afhentning

Pris kr 14.900,00 excl. moms

Rabbit

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 31-08-01 18:46

> [...]
> Tastatus/mus: Logitech trådløst itouch
> Netkort: 10/100 Mbit netkort
> Garanti: 3 års garanti onsite afhentning

Er der ikke skærm med?

Mvh.
Mikael

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 31-08-01 20:43

Nej, har lige fået en Samsung SyncMaster 900nf.

Rab

Fra : Thf

Dato : 31-08-01 19:19

> [...]
>Tastatus/mus: Logitech trådløst itouch
>Netkort: 10/100 Mbit netkort
>Garanti: 3 års garanti onsite afhentning

Sammelignet ved edb.priser, så passer det helt fint, hvis man
tar post med osv.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Kurt Brixen

Dato : 31-08-01 22:24

On Fri, 31 Aug 2001 19:13:49 +0200, "Rabbit_HGC" <sofus@post1.tele.dk>
wrote:

>Jeg har lige fået en pris på min nye pc, er prisen ikke meget billig?

>Pris kr 14.900,00 excl. moms

Jeg synes ikke prisen er billig. Her har jeg sammenlignet med en High
Performance pc fra Proconsult, udvidet så den indeholder det samme.
Den bliver 2400 billigere før moms.

http://www.proconsult.dk

High Performance Pentium 4, 1.7 GHz
8.796,00

Intel Pentium 4, 1.7 GHz
400Mhz system bus
256 MB PC800 RDRAM
IBM Deskstar 60GXP, 40 GB, ATA/100, 7200rpm, 494 Mbit/sec
ASUS V7100 Pro, Geforce2 MX400, 32MB
Intel® PRO/100 Fast Ethernet Controller (Intel® 82559)
Indbygget lydkort
Samsung 52x CD-ROM, ATA/33
Panasonic 1.44 MB floppy drev
Keytronic KT-2000 Ergoforce Windows keyboard
Logitech Pilot+ mouse med scroll funktion samt blød musemåtte
Lyddæmpende ATX Midi Tower

Opgradering til Logitech Cordless Desktop iTouch
400,00

Creative Soundworks 310 (2.1)
396,00

LITE-ON 16x10x40, IDE
919,20

Opgradering til Samsung 12x DVD drev
160,00

All-On Site 3 års tryghed indtil kr. 12.500,-
876,00

Kingston 256MB, 16-Bit, 800MHz, RIMM (RAMBUS)
959,20

Total u/moms 12.506,40
Moms 3.126,60
Total m/moms 15.633,00

--
Med venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Jonny Jensen

Dato : 01-09-01 10:51

> ASUS V7100 Pro, Geforce2 MX400, 32MB

Nu koster sådan et kort jo ikke mere end en tusse og hans tilbud indeholdt
et GeForce3... Og der er STOR forskel på de to kort, både i pris og ydelse!

Jonny.

Fra : Kurt Brixen

Dato : 01-09-01 11:28

On Sat, 1 Sep 2001 11:51:29 +0200, "Jonny Jensen" <a@b.com> wrote:

>Nu koster sådan et kort jo ikke mere end en tusse og hans tilbud indeholdt
>et GeForce3... Og der er STOR forskel på de to kort, både i pris og ydelse!

Du har ret - det havde jeg overset. Og et Geforce 3 koster ca. 2400
mere end det GeForce 2 i Proconsults maskine, så de ender alligevel
med at koste det samme.

Så vil jeg også sige det er et udmærket tilbud han har fået. Måske
bortset fra LG brænderen, der ville jeg vælge en med BurnProof. Enten
den billige LiteOn eller en Plextor.

--
Med venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 01-09-01 19:05

Tak for alle Jeres svar.

Det er skønt at vide at man ikke er blevet taget ved næsen.

Rab