Solaris 8 screen shot.
Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 31-08-01 17:52

Hejsa!

Er der nogle, som ligger inde med nogle screen shots af Solaris 8?
Gerne også et med Solaris, der kører Internet Explorer og Outlook Express.

Et link til filerne ville være bedst, da jeg ikke har adgang til
dk.binary-grupperne.

/Søren

Fra : Michael Hjorth

Dato : 31-08-01 20:36

"Søren Jacob Lauritsen" wrote:

> Hejsa!
>
> Er der nogle, som ligger inde med nogle screen shots af Solaris 8?
> Gerne også et med Solaris, der kører Internet Explorer og Outlook Express.

Solaris kører jo Motif og CDE så det ligner jo alle de andre Unix'er.

Michael.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 01-09-01 03:40

Michael Hjorth <michael_hjorth@my-deja.com> writes:

> Solaris kører jo Motif og CDE så det ligner jo alle de andre Unix'er.

Hvis den kører Internet Explorer ligner den vel ikke meget andet end HPUX?

http://www.microsoft.com/unix/ie/downloads/recommended/ie5/

Det er meget interessant at Microsoft HAR Internet Explorer oversat
under Unix, og at de holder den ajour. Man faar helt den mistanke at
de havde muligheden med "ok vi frigiver IE til LInux, og indgår
forlig" i deres retssaag.

--
Thorbjoern Ravn Andersen "...plus...Tubular Bells!"
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Ole Hansen

Dato : 01-09-01 00:18

Thorbjoern Ravn Andersen <ravn@adams.astervej16.dk> writes:

> Hvis den kører Internet Explorer ligner den vel ikke meget andet end HPUX?

Næh, forskellene på HPs og Suns CDE er godt nok minimale! :) (Det
strækker sig vist til et par ikoner med andre farver, og et andet
standard back drop :) )

> [...]
> under Unix, og at de holder den ajour. Man faar helt den mistanke at
> de havde muligheden med "ok vi frigiver IE til LInux, og indgår

Det ville ikke være så skidt endda... Men jeg ved ikke, hvor meget de
holder den ved lige - sidst jeg forsøgte at installere på en af vores
Solaris 8-kasser, der nægtede den - for Solaris 8 ikke var
understøtet. Den kører ganske fornuftigt på HP-UX (10.20)

> Thorbjoern Ravn Andersen "...plus...Tubular Bells!"
> http://bigfoot.com/~thunderbear

--
Ole Hansen

Fra : Michael Hjorth

Dato : 01-09-01 00:59

Thorbjoern Ravn Andersen wrote:

> [...]
> under Unix, og at de holder den ajour. Man faar helt den mistanke at
> de havde muligheden med "ok vi frigiver IE til LInux, og indgår

De har så vidt jeg kan se kun frigivet den til HP-UX og SUN Solaris på
SPARC.
Det ville være mere interessant (men vel også mere usandsynligt) hvis de
frigav den til SUN Solaris på x86 eller Linux i nogle af x86
varianterne.

Michael.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 01-09-01 18:39

> [...]
> Det ville være mere interessant (men vel også mere usandsynligt) hvis de
> frigav den til SUN Solaris på x86 eller Linux i nogle af x86

Hvis det koerer under Solaris, er det videre arbejde med at faa det
til at koere under Linux meget, mindre end det arbejde der er gjort.

Jeg tror aldrig Microsoft frivilligt vil frigive IE til en
Intel-platform. Det er jo penge lige op af lommen.

Fra : Peter Makholm

Dato : 03-09-01 07:10

> [...]

> Det ville være mere interessant (men vel også mere usandsynligt) hvis de
> frigav den til SUN Solaris på x86 eller Linux i nogle af x86

Det kunne være interessant. Det vil nok få nogle til at hacke en
Solaris-personality sammen til linux-kernen.

Lever iBCS stadigvæk?

-- Allan Olesen på dk.edb.system.unix

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 03-09-01 10:42

Peter Makholm wrote:

> Det kunne være interessant. Det vil nok få nogle til at hacke en
> Solaris-personality sammen til linux-kernen.

Jeg prøvede på et tidspunkt at køre IE4.0 på en Solarismaskine fra en
SGI maskine, og dét kørte ikke godt. Jeg tror window manageren
forvirrede IE en del. Indtil den blev forvirret kørte det ok.

Jeg tror stadigvæk ikke der kommer en i386-version af IE førend MS
bliver tvunget til det (eller kan tjene penge på det).

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Kent Wormsdorf

Dato : 01-09-01 08:03

> [...]
> Gerne også et med Solaris, der kører Internet Explorer og Outlook Express.
>
> Et link til filerne ville være bedst, da jeg ikke har adgang til

Hej Søren

Vil du se MS Internet Explorer og Outlook under Solaris ?

Jeg kan E-maile dig et par screen Shots, af både CDE og Openwindows med
IE og Outlook.

Kent

Fra : Bruun

Dato : 01-09-01 12:38

Hejsa,
"Kent Wormsdorf" <kpw@nextnordic.dk> wrote in message
> "Søren Jacob Lauritsen" wrote:
[SNIP]

> Vil du se MS Internet Explorer og Outlook under Solaris ?
>
> Jeg kan E-maile dig et par screen Shots, af både CDE og Openwindows med
> IE og Outlook.

Har du mulighed for at smide dem op på et web, så der er flere af os som
kunne se det?

Hvis ikke må du gerne maile det til mig. Helst i tiff eller jpeg.

Mvh Kim Bruun

Fra : Kent Wormsdorf

Dato : 01-09-01 15:17

Bruun wrote:

> [...]
> kunne se det?
>
> Hvis ikke må du gerne maile det til mig. Helst i tiff eller jpeg.

Hej alle sammen

Jeg kan se, at der åbenbart er en del interesse for, at se Solaris kører
M$ InterExplorer og Outlook Expre$$

Jeg vil se om jeg kan få uploaded et par Screen dumps til min gamle
Geocities homepage på www.geocities.com/kwormsdorf/

Kent

Fra : Kent Wormsdorf

Dato : 01-09-01 15:30

Kent Wormsdorf wrote:

> [...]
> M$ InterExplorer og Outlook Expre$$
>
> Jeg vil se om jeg kan få uploaded et par Screen dumps til min gamle

Hej igen

Så er det gjort, og jeg fik også lavet en lille update på min homepage
på samme tid.

Her er linket:

http://www.geocities.com/kwormsdorf/index_solaris.html

Kent

Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 01-09-01 19:42

Kent Wormsdorf wrote
> Så er det gjort, og jeg fik også lavet en lille update på min homepage
> på samme tid.

Tak skal du have! Det var lige hvad jeg skulle bruge.

Ægerligt, at IE kun kan køre på SPARC.

/Søren

Fra : Kent Wormsdorf

Dato : 02-09-01 00:53

"Søren Jacob Lauritsen" wrote:

> Kent Wormsdorf wrote
>
> Tak skal du have! Det var lige hvad jeg skulle bruge.
>
> Ægerligt, at IE kun kan køre på SPARC.
>
> /Søren
Hej Søren jacob Lauritsen

Tjaaa... Sådan er det, når Micro$oft går igang, med at lave software!
Btw. Når man benytter Outlook under Solaris 8, så kan man ikke skrive
"@" hvad der er meget vigtig i et program som Outlook Express !!!

Kent

Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 02-09-01 12:43

Kent Wormsdorf wrote
> Tjaaa... Sådan er det, når Micro$oft går igang, med at lave software!
> Btw. Når man benytter Outlook under Solaris 8, så kan man ikke skrive
> "@" hvad der er meget vigtig i et program som Outlook Express !!!

Hehe! Jeg havde samme problem med BeOS, men det viste sig, at det var min
shortcut key, som var sat til "Alt Gr", hvilket eliminerede muligheden for
at skrive @. Nuvel jeg ændrede den til "Ctrl" og nu virker det.

/Søren

Fra : Kent Wormsdorf

Dato : 02-09-01 17:54

> [...]
> shortcut key, som var sat til "Alt Gr", hvilket eliminerede muligheden for

Hej Søren Jacob Lauritsen

Det skal nok passe, men det underlige er, at under Netscape Communicator
fungere @ godt nok som du kan se (Dette er skrevet i Netscape Mail.)
Jeg benytter et standart USB type 6 Sun tastatur på en Sun Blade 100
workstation.

Anyway... Outlook påstår her og nu lige pluseligt, at Solaris 8 ikke er
understøttet ved startup. !!??!!!
Jeg har installeret og benyttet Outlook til News

Kent

Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 02-09-01 19:37

Kent Wormsdorf wrote
> Anyway... Outlook påstår her og nu lige pluseligt, at Solaris 8 ikke er
> understøttet ved startup. !!??!!!
> Jeg har installeret og benyttet Outlook til News

Mystisk...

Diverse fejl er altså flyttet med til Solaris!

/Søren

Fra : Kent Wormsdorf

Dato : 03-09-01 08:49

Hej Søren

Ja... Den største af dem er MS Outlook.....

Kent

Søren Jacob Lauritsen <devnull@nospam.sjl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9mu5ir$bug$1@sunsite.dk...