Printer
Fra : Erik Aalund

Dato : 31-08-01 16:59

Det lader til at den første besked er forsvundet ud i cyberspace........

Først og fremmest ved jeg ikke om dette er den rette NG, men nu prøver
jeg....

Jeg står overfor at skulle erhverve mig en ny printer. MinCanon bjc 6100 (1
1/2 år gammel) er defekt, og det koster mindst 1000kr. at reperere den!!!

Men hvad skal man vælge? Det er godt nok en jungel derude.....de forskellige
butikker har hver deres forslag, så nu går det ud over jer

Lexmark?, HP, Epson?......er bare nogle af de jeg har fået anbefalet i
butikkerne......Lexmark roser Fredgaard f.eks. varmt......men hvad siger ?
Den skal mest bruges til fotoprint...skal jeg måske lige sige..

--
Erik Aalund
Esbjerg