Printer
Fra : Erik Aalund

Dato : 31-08-01 16:35

Først og fremmest ved jeg ikke om dette er den rette NG, men nu prøver
jeg....

Jeg står overfor at skulle erhverve mig en ny printer. MinCanon bjc 6100 (1
1/2 år gammel) er defekt, og det koster mindst 1000kr. at reperere den!!!

Men hvad skal man vælge? Det er godt nok en jungel derude.....de forskellige
butikker har hver deres forslag, så nu går det ud over jer

Lexmark?, HP, Epson?......er bare nogle af de jeg har fået anbefalet i
butikkerne......Lexmark roser Fredgaard f.eks. varmt......men hvad siger ?
Den skal mest bruges til fotoprint...skal jeg måske lige sige..

--
Erik Aalund
Esbjerg

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 31-08-01 23:11

"Erik Aalund" <aalund@esenet.dk> writes:

> Den skal mest bruges til fotoprint...skal jeg måske lige sige..

Saa lyder det som om det dyre er blaekket.

Kig efter en af de dyrere men mere driftsoekonomiske printere. FOlk taler generelt godt om HP, og jeg har vaeret tilfreds med alle de HP-printer ejeg har vaeret i naerheden af.

--
Thorbjoern Ravn Andersen "...plus...Tubular Bells!"
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Karsten Olesen

Dato : 31-08-01 18:42

"Erik Aalund" <aalund@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
(1
> 1/2 år gammel) er defekt, og det koster mindst 1000kr. at reperere den!!!
****************

HP 930C !

Billig, god mekanisk kvalitet, mangel på støj..

ca. 969,-.....

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 31-08-01 18:45

Find en HP printer i 900 dekstjet serien, fx. 970cxi.

www.hp.dk

Mvh.
Mikael

Fra : Erik Aalund

Dato : 31-08-01 18:52

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Find en HP printer i 900 dekstjet serien, fx. 970cxi.

Hvordan er den samlignet med 959C? og hvad er forskellen?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 31-08-01 19:19

> Hvordan er den samlignet med 959C? og hvad er forskellen?

Mon ikke svarene kan findes på ovenstående link?

Mvh.
Mikael

Fra : Karsten Olesen

Dato : 31-08-01 19:38

> Mon ikke svarene kan findes på ovenstående link?
>
> Mvh.
> Mikael

Hvis ikke, så kan du selv tjekke her:

http://www.hp-hjemme.dk/produkter_start.php3?prodnum=00