Reperation af Boomslang mus.
Fra : Rasmus Modsat

Dato : 31-08-01 16:19

Jeg vil skille mine to defekte Boomslang mus fra hinanden, for bytte nogle
af delene ud, i håb om at ende med én mus, der funker. (Har opgivet alt håb
om at få dem ombyttet)

Jeg kan kun se én skrue. (Den, der sidder lige over selve kuglen.)
Er det den eneste? Jeg kan ikke finde andre.

Kan man godt bare 'hive til', når den skrue er
væk?
Fronten lader til at være fastgjort på en måde. Men jeg kan ikke se hvordan.

Er der nogen her, der kan dele lidt erfaringer?

På forhånd tak,

Fra : danni plougmann

Dato : 31-08-01 17:02

"Rasmus Modsat" <canute@***SPAM_NO_THANK_YOU***f2s.com> skrev i en
meddelelse news:3b8faa4e$0$85857$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
hvordan.

> Er der nogen her, der kan dele lidt erfaringer?

2 defekte boomslang mus???
hvordan kan det gå til er de meget skrøbelige
måske sidder der en skrue mere under det klistremærke som sidder under musen

Fra : Rasmus Modsat

Dato : 31-08-01 17:49

"danni plougmann" <danni.plougmann@cool.dk> wrote:

> 2 defekte boomslang mus???
> hvordan kan det gå til er de meget skrøbelige

Skrøbelige, måske.
Jeg ved bare, jeg har haft seks (6!) stk. - og de har alle været defekte,
lige ud af kassen. - Nu prøver jeg at samle en fra stumperne istedet. - Det
koster mig en formue at blive ved med at sende dem til forhandleren igen.
(Bare for at få en hjem, der heller ikke virker.)

> måske sidder der en skrue mere under det klistremærke som sidder under
musen

Har kigget/mærket efter. - Kunne ikke se noget.