feng shui
Fra : S. Mikkelsen

Dato : 31-08-01 08:51

I Karen Kingstons: Ryd op i dit rod...anbefaler hun at rydde op i al ting,
og smide alt unødigt bort. Er der nogen der ved hvad der sker når et område
er tomt?Hvor der ikke er møbler osv.

S.

Fra : R.N.

Dato : 31-08-01 16:55

"S. Mikkelsen" <skrev i en meddelelse

> I Karen Kingstons: Ryd op i dit rod...anbefaler hun at rydde op i al ting,
> og smide alt unødigt bort. Er der nogen der ved hvad der sker når et
område
> er tomt?Hvor der ikke er møbler osv.

Jeg har i det sidste års tid arbejdet ganske lidt med feng shui, og set
nogle små men gode resultater.
Men jeg er slet ikke stødt på forklaringer om et tomt rum. Jeg synes
spørgsmålet er MEGET interessant. "Jomfruen"s svar er fint, men jeg håber
flere som ved noget om det vil sige et par ord. Der kan sikkert siges mere
endnu.

Venlig hilsen elena@io.dk

Fra : Marina Norling Jørge~

Dato : 31-08-01 19:32

Jeg har brugt sommerferien på en hovedoprydning med MEGET gode resultater.

Jeg er mere afslappet, kan overkomme mere, før var jeg tit stresset - nu
organiserer jeg tingene uden overanstrengelse.

På arbejdet (jeg er lærer) når jeg mere med en mindre indsats. Jeg har læst
bogen og aner faktisk ikke hvad feng shui er, men at smide ting ud, man ikke
bruger - det virker.

Min mor (katolik) skilte sig engang af med alt sit indbo - og oplevede en
stor frihed. Jeg har nøjes med at slippe min gamle brødmaskine, mine mange
julesmåkageopskrifter, mine kedelige studiebøger og en masse andre ting. Jeg
troede egentlig at jeg var et rodehoved - men nu hvor jeg kun har ting jeg
har valgt at eje, er der faktisk orden alle vegne - også på mit skrivebord.

Undervejs er jeg kommet mig selv nærmere. Tænkt over hvad jeg selv godt kan
lide. Fundet nuet på en måde jeg ikke husker siden jeg var barn.

Og ja - de ser frem til mine besøg nede i Røde Kors butikken

Fra : Claus

Dato : 22-10-01 20:17

S. Mikkelsen skrev i meddelelsen <9mnfj9$2nnb$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
ting,
>og smide alt unødigt bort. Er der nogen der ved hvad der sker når et

Det kommer an på rummets form og hvordan det er placeret i huset.
Hvordan dør og vimduer er placeret og sådan noget.

Hilsen Claus .