nokia nul service
Fra : kim christensen

Dato : 30-08-01 22:45

jeg har en 8210 hvor den lille plastic ting der sidder og beskytter den
infrarøde "port" er faldet af. Jeg går ind i nokiashop på vesterbrogade kbh
for at få en ny. Den laver nokia ikke som reservedel siger de. så nu må jeg
leve med et stykke tape omkring til at beskytte mod støv eller købe en ny
8210.
skod service siger jeg bare.

kim christensen
kimchrist@bitnisse.dk
www.kimsemand.subnet.dk

Fra : Jacob

Dato : 03-09-01 13:23

Hej Kim

Da IrDa vinduet er en del af en større mekanisk part (Bag-coveret), KAN de
ikke skifte det. Det er muligt det for dig ser ud som om den er løs og det
er da tænkeligt den også er det på din telefon, men det enest alternativ
Nokia har er altså at skifte hele bag-coveret.

Er der stadig garanti på din telefon ? Hvis der er det, er der kun
spørgsmålet om hvordan det er røget af, tilbage. Hvis du hovedløst har
kastet om dig med den tror jeg ikke du skal rege med at de skifter det på
garantien.

Hvis der ikke er garanti på telefonen er det, som jeg ser det, ikke Nokias
problem at du ikke vil betale for den reparation. Designet er som det er og
de laver det nok ikke om, vel ?!

Jacob