Samværsproblematik
Fra : Allan Ødum

Dato : 31-08-01 07:11

Hejsa!
Jeg har gjort mange erfaringer vedrørende samvær efter en skilsmisse. Læs
mere på min hjemmeside:

http://home2.inet.tele.dk/alanius/

Med venlig hilsen
Allan Ødum

Fra : Tomas O.

Dato : 30-08-01 23:42

hej Allan Ødum du skrev:

> Hejsa!
> Jeg har gjort mange erfaringer vedrørende samvær efter en
> skilsmisse. Læs mere på min hjemmeside:
>
> http://home2.inet.tele.dk/alanius/

Stående bifald. Godt gået! Dejligt at se en anden far der heller
ikke gav op

--
Hilsen Tomas O.
Argh.. ikke den diskussion igen!

Fra : Fnyks

Dato : 31-08-01 17:55

Tomas O. <tfo@gmx.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns910E65611294vampyre@130.225.51.30...

> Stående bifald. Godt gået! Dejligt at se en anden far der heller
> ikke gav op
>
> --
> Hilsen Tomas O.

Hej Tomas
Læs lige mandens hjemmeside lidt grundigere inden du applauderer.
F. eks. hvordan han hænger Elisabeth Arnold for at give relativt høflige
svar på en stribe mails fra en kværulantisk
Så kan man overveje hvor objektiv resten af hans fortælling er.....Jeg ville
ihvertfald høre den anden side af historien med samværsret før jeg dømte!!!

Mvh Fnyks, som ellers aldrig er anonym på usenet, men ikke har spor lyst til
at
blive hængt ud ved navns nævnelse på Allan Ødums hjemmeside, som en del
andre er blevet!!!

Fra : Tomas O.

Dato : 01-09-01 10:33

hej Fnyks du skrev:

> [...]
> fortælling er.....Jeg ville ihvertfald høre den anden side af
> historien med samværsret før jeg dømte!!!

Ærlig talt så må jeg erkende at jeg ikke orkede at læse ALT
igennem. Der er ret meget.

Det jeg applauderede var at mandne ikke gav op! Ikke andet.

> Mvh Fnyks, som ellers aldrig er anonym på usenet, men ikke
> har spor lyst til at
> blive hængt ud ved navns nævnelse på Allan Ødums hjemmeside,
> som en del andre er blevet!!!

Se det kan jeg ikke se du skulle have problemer med medmindre han
skriver sandheden. Gør han ikke det synes jeg du skulle henvende
dig til en advokat og få ham til at skrive til Allan at det skal
fjernes.
--
Hilsen Tomas O.
Claus: Moral er ikke noget, der skal bruges til at diktere

Fra : Spillemanden

Dato : 31-08-01 18:53

"Allan Ødum" <alanius@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
> Jeg har gjort mange erfaringer vedrørende samvær efter en skilsmisse. Læs
> [...]

Ja jo, det er svært for fædrene. Men nogle gange er det altså også omvendt.
Min ex vil pludselig se sin datter efter fire års tavshed. Han har altid
været meget ustabil i sit samvær og denne gang skulle der altså gå fire år.
Statsamtet mener, at når der ikke er gået de famøse fem år, så skal han bare
have lov til at komme dumpende ind i hendes liv igen. Jeg er i mellem tiden
blevet gift og har fået endnu et barn. Min datter kalder min mand for far.
Noget hun selv har valgt. Hun er nu blevet indkaldt af Statsamtet, men hun
nægter at deltage uden en voksen. (Hun er otte år)
Vi hyrede i den forbindelse en advokat, men hun må ikke deltage for
Statsamtet.
Sagen blev sendt til Civilretsdirektoratet, men de har meldt tilbage, at de
giver Statsamtet medhold.
Og her står vi så nu...
Min datter siger om det eventuelle samvær, at hun ikke har lyst til at se
ham, da hun er bange for at han pludselig glemmer at komme igen...

Sanne