plugins til opera
Fra : Mickey

Dato : 30-08-01 17:32

Hejsa

Jeg kan ikke finde ud af at loade plugins til opera.
Jeg har angivet pluginpath i opera.ini i mit hjemmedir, men den vil stadig
ikke finde det...

BTW, det plugin jeg vil have til at virke er flash-plugin'et som
www.macromedia.com foreslår, det er godt nok til netscape, men den siger det
er det jeg skal have...

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
http://susie.dk/coderedworm.html

Fra : Henrik Farre

Dato : 31-08-01 01:16

Yello

I artikel <9mlpq6$e18$1@egon.worldonline.dk>, skrev "Mickey"
<news002@susie.dk>:

> Hejsa
>
> Jeg kan ikke finde ud af at loade plugins til opera. Jeg har angivet
> pluginpath i opera.ini i mit hjemmedir, men den vil stadig ikke finde
> det...

Nu bruger du 5.05 TP1, ikke?

Min plugins ligger i /usr/lib/netscape/plugins/
Der fra fandt Opera dem selv.

Prøv evt. news://opera.linux

--
Mvh. / Kind regards
Henrik Farre (enrique@obel.auc.dk)

Webpage: http://Welcome.to/Webbench
-If I where God, I would recompile the penguin with --enable-flying.

Fra : Mickey

Dato : 30-08-01 19:39

"Henrik Farre" <look@my.signature.txt> skrev i en meddelelse

> Nu bruger du 5.05 TP1, ikke?

bruger den nyeste jeg ku få fat....

> Min plugins ligger i /usr/lib/netscape/plugins/
> Der fra fandt Opera dem selv.

hmm, det kan min ikke klare...

Fra : Henrik Farre

Dato : 31-08-01 03:20

Yello

I artikel <9mm18g$hto$1@egon.worldonline.dk>, skrev "Mickey"
<news002@susie.dk>:

> hmm, det kan min ikke klare...

Fra min opera.ini:

[File Types]
application/pdf=6,/usr/local/Acrobat4/bin/acroread "%s",/usr/lib/opera/plugins/libnpp.so,Portable Document Format,pdf,|duh
audio/x-pn-realaudio-plugin=6,,/usr/lib/opera/plugins/libnpp.so,RealPlayer Plugin Metafile,rpm,|duh
application/x-shockwave-flash=6,,/usr/lib/opera/plugins/libnpp.so,Shockwave Flash,swf,|duh
application/futuresplash=6,,/usr/lib/opera/plugins/libnpp.so,FutureSplash Player,spl,|duh

Fra : Karsten

Dato : 30-08-01 19:42

/me peger da lige på www.opera.com/linux/docs/plugins/instplug.html

--
/Karsten

Please encrypt! Mail me for key.

Fra : Mickey

Dato : 30-08-01 20:08

"Karsten" <q7cqh96ohqrjol001@sneakemail.com> skrev i en meddelelse

> /me peger da lige på www.opera.com/linux/docs/plugins/instplug.html

/me siger da lige tak og adder "det var ikke det der stod i min
hjælp-fil"...

Fra : Torben Frøberg

Dato : 30-08-01 21:01

Mickey wrote:

> [...]
>ikke finde det...
>
>BTW, det plugin jeg vil have til at virke er flash-plugin'et som

Har du prøvet at kigge på www.oprera.com. Det er først fornyligt, at den
giver mulighed
for plugins (version 5.05).

Mvh. Torben