scrolling
Fra : jakob

Dato : 31-08-01 01:27

Når man laver et javascript som får tekst til at "scrolle" i et tekstfelt i
en form, hvordan får man så ændret baggrundsfarven i tekstfeltet??

Eller er der andre måder hvorpå dette kan lade sig gøre uden brug af en form
(tekstfelt)...-som skulle være nemmere...

Mvh Jakob

Fra : Allan Vebel

Dato : 31-08-01 00:19

jakob <//j_nygren@email.dk> skrev

> [...]
>
> Eller er der andre måder hvorpå dette kan lade sig gøre
> uden brug af en form (tekstfelt)...-som skulle være nemmere...

Kan du ikke lige uploade det du HAR lavet - og give os et link til det - så
er det lide nemmere at fejlsøge på.

Jeg vil tro at

textarea{
background:navy;
color:white;
}

ville fungere - hvis jeg har forstået spørgsmålet rigtigt.

--
Allan