fejl på egne server HTTP 500 - Intern serv~
Fra : jan

Dato : 30-08-01 14:09

Hej
Jeg er blot en nybegynder der har lavet et web-hotel på min egen server,
blot for at lærer lidt nyt *S*.

Det funger også fint, lige indtil jeg får lavet fejl på en asp side.
HTTP 500 - Intern serverfejl
Internet Explorer
Denne fejl kan jeg kun få væk ved at starte server "NT Backup office" op ny.

Har prøvet at stoppe webhotelet i micrsoft management consult 1 men det
virker ikke.

Er der ikke en der har en ide om hvad det kan være ?

MVH Jan Hurup

Fra : Anders Holbøll

Dato : 30-08-01 16:44

jan wrote:

> Det funger også fint, lige indtil jeg får lavet fejl på en asp side.
> HTTP 500 - Intern serverfejl
> Internet Explorer

Prøv at slå "Show friendly HTTP error messages" fra i din browser.

> Denne fejl kan jeg kun få væk ved at starte server "NT Backup
> office" op ny.

Hva' for en fisk?

> Har prøvet at stoppe webhotelet i micrsoft management consult 1
> men det virker ikke.

Du mener nok "Microsoft Management Console" (eller blot MMC). Prøv at
stoppe servicen "IIS Admin Service" og så starte servicen "World Wide
Web Publishing Serice".

--
Anders

Fra : jan

Dato : 31-08-01 15:24

Hej

> Prøv at slå "Show friendly HTTP error messages" fra i din browser.

Hjalp ikke

> Hva' for en fisk?

NT Microsoft Office Server, En pakke med SQL server, Proxy server mm.

> Du mener nok "Microsoft Management Console" (eller blot MMC). Prøv at

> stoppe servicen "IIS Admin Service" og så starte servicen "World Wide

> Web Publishing Serice".

YES det hjalp.

Takker og bukker for hjælpen.

Jan Hurup