ang. evt. upgrade til p4 system
Fra : ravendk

Dato : 30-08-01 10:24

hej alle

lidt spørgsmål :)

1. skal man have nyt kabinet hvis man vil have en p4 maskine?
2. . hvis ja hvem laver dem??

hilsen ravendk

Fra : Thf

Dato : 30-08-01 20:04

>hej alle
>
>lidt spørgsmål :)
>
>1. skal man have nyt kabinet hvis man vil have en p4 maskine?
PSU skal bare understøtte en P4.
>2. . hvis ja hvem laver dem??
Blandt andet Asus,,,

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : johnny Larsen

Dato : 02-09-01 07:38

Ja det skal man, nyt af det hele, det er jo kravet for at køre hurtigt.

ravendk <ravencph@hotmail.com> skrev i en

Fra : DWM

Dato : 02-09-01 08:12

ravendk <ravencph@hotmail.com> skrev i en
> hej alle
>
> lidt spørgsmål :)
>
> 1. skal man have nyt kabinet hvis man vil have en p4 maskine?
> 2. . hvis ja hvem laver dem??

Man skal vel bare have en atx kabinet?
Jeg ved at man skal have en strømforsyning der har et specielt stik
til P4 bundkort. Kig evt. på www.webconsult.dk
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : Thf

Dato : 02-09-01 12:59

> ravendk <ravencph@hotmail.com> skrev i en

>Man skal vel bare have en atx kabinet?
>Jeg ved at man skal have en strømforsyning der har et specielt stik
>til P4 bundkort. Kig evt. på www.webconsult.dk
Yes, men det ser ud til at de speciale stik ikke altid skal bruges, der er
nogen der har skrevet at de kører en P4 med en 235w. psu.
De extra stik er til at sikre en stabil forsyning.