Soundblaster Audigy
Fra : Martin T.

Dato : 29-08-01 22:13

Hejsa alle

Nogen der ved, hvornår subj. skulle udkomme på det europæiske marked
herunder DK?

Mvh. Martin

Fra : Wizeguy

Dato : 29-08-01 22:19

"Martin T." <weto97ab@student.cbs.dk> wrote in message
> Hejsa alle
>
> Nogen der ved, hvornår subj. skulle udkomme på det europæiske marked
> herunder DK?
>
> Mvh. Martin

Tidligst i midten af september, men nok nærmere oktober.

--
Best regards,
Anders Albrechtsen, AKA Wizeguy

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-08-01 23:13

"Wizeguy" <anders@herlevkollegiet.dk> wrote in message
> "Martin T." <weto97ab@student.cbs.dk> wrote in message

> Tidligst i midten af september, men nok nærmere oktober.

Hvad bliver prisen så ca.?

Ellers ved nogen om noget mere ínfo om di kort,,, Jeg synes bestemt ikke det
er meget info på www.soundblaster.com

Fra : Wizeguy

Dato : 29-08-01 23:27

> [...]
>
> Hvad bliver prisen så ca.?
>
> Ellers ved nogen om noget mere ínfo om di kort,,, Jeg synes bestemt ikke

Det er svært at sige noget præcist om prisen men her er mit bud:

1. Soundblaster Audigy Player kr. 899-999
2. Soundblaster Audigy Platinum kr. 1999-2099
3. Soundblaster Audigy Platiunum Ex 2599-2999

Jeg baserer det på, at Audigy ca. bliver prissat som de gamle 5.1 kort, og
så skal man nok lægge lidt til, da det er et helt nyt produkt.