Vi er oven vande igen..
Fra : Ulla & Mike

Dato : 29-08-01 21:33

En god nyhed her midt på ugen, byggeriet er færdigt.....
Det er blevet rigtig godt, og vi er tilfredse med resultatet. Mark er lige
så stille ved at falde til ro ovenpå alt tumulten, han har haft det meget
svært med ikke at have haft et sted hvor han kunne være sig selv. Vi havde
jo installeret ham i entreen (som vi ikke bruger ret ofte) med seng og tv /
playstation, men det er ikke helt det samme som at have et værelse man kan
indtage hvis man trænger til ro og fred. Mark er meget glad for ombygningen,
især hans badeværelse er han vild med, der er et badekar der kan hæves og
sænkes!!!!!!!!! ´Det er lige sagen for en knægt på 8år.....
Jeg havde endum periode i sidste uge, men er ved at komme mig igen, vi
glæder os til at blive en "ganske almindelig" famillie igen der kan få lov
at passe sig selv. Nu har det lille projekt også kun taget 14 uger, 14 uger
for at lave 2 rum om og forbedre 2 andre rum.... og så lige fliserne
udenfor. Jeg er træt af håndværkere, godt vi ikke har råd til at have et
sådant folkefærd i huset ret tit.
Altså bortset fra maleren......
Et stort knus til jer alle, håber I kan mærke det.
Fra nu af håber jeg at få lidt mere tid til gruppen, det er dejligt lige at
komme ind og se til jer hver aften inden sengetid.

--
Hej fra Ulla
-Mit helbred fejler ikke noget selvom jeg er gift og har 2 børn-

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 29-08-01 23:34

Ulla & Mike skrev:

>En god nyhed her midt på ugen, byggeriet er færdigt.....

Tillykke med det.

>glæder os til at blive en "ganske almindelig" famillie

Nej lad nu være med det pjat. Ingen vil jo ku' kende jer så.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Strid

Dato : 30-08-01 21:54

Godt at høre :)) tillyke

Pas på det kunne gå hen og blive en vane :))

Astrid

Fra : Lotte M

Dato : 01-09-01 13:35

"Ulla & Mike" <umma@mail.tele.dk> skrev

> En god nyhed her midt på ugen, byggeriet er færdigt.....

Tillykke!

> Et stort knus til jer alle, håber I kan mærke det.

--
Lotte

http://www.handiinfo.dk
http://www.lotte-m.dk