Upgrade af Debian til testing
Fra : Jeppe Eg

Dato : 29-08-01 19:47

Hej, jeg vil gerne opgradere min Debian stable til testing. Eftersom
opgraderingen kommer til at foregå over nettet, vil jeg gerne hente
filerne mere regionalt end i USA (Det tager vel en krig?). Nogen der
kender nogle gode regionale ftp mirrors? Jeg overvejer sunsite.auc.dk,
men jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal skrive i min sources.list,
så hvis nogen ville være behjælpelige med lidt syntaks også ville det
være guld.

Venligste Newbie-hilsner
Jeppe Eg

Fra : Peter Makholm

Dato : 29-08-01 20:09

Jeppe Eg <eg@oek.dk> writes:

> filerne mere regionalt end i USA (Det tager vel en krig?). Nogen der
> kender nogle gode regionale ftp mirrors? Jeg overvejer sunsite.auc.dk,

Af en eller anden grund bruger jeg ikke sunsite, men enten det
svenske, tyske eller britiske officielle mirror.

Jeg bruger (blandt andet) følgende linje i sources.list:

deb http://ftp.se.debian.org/debian testing main contrib non-free

-- Allan Olesen på dk.edb.system.unix

Fra : Jesper Petersen

Dato : 29-08-01 20:24

Jeppe> kender nogle gode regionale ftp mirrors? Jeg overvejer sunsite.auc.dk,
Jeppe> men jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal skrive i min sources.list,
Jeppe> så hvis nogen ville være behjælpelige med lidt syntaks også ville det
Jeppe> være guld.

Jeg bruger sunsite.auc.dk med følgende i sources.list:

deb ftp://sunsite.auc.dk/pub/os/linux/debian woody main contrib non-free
deb ftp://sunsite.auc.dk/pub/os/linux/debian woody/non-US main contrib non-free

Jesper

--
Remove **Delete** from my email-address when replying by mail.

Fra : Peter Seidler

Dato : 29-08-01 21:18

"Jeppe Eg" <eg@oek.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal skrive i min sources.list,
> så hvis nogen ville være behjælpelige med lidt syntaks også ville det

I min sources list er sunsite addressen:
ftp://ftp.sunsite.auc.dk/pub/os/linux/debian

.... og så skal du bare rette stable til testing (parametren lige
efter addressen).

--
Peter Seidler

Fra : Axel Eystein Jensen

Dato : 30-08-01 06:11

Jeppe Eg wrote:
Jeg bruge de tyske:
deb ftp://ftp.de.debian.org/debian/ testing main contrib non-free
deb ftp://ftp.de.debian.org/debian-non-US/ testing/non-US main contrib
non-free
--
MVH.
Axel