B&O-effekt
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 29-08-01 19:04

Jeg kunne godt tænke mig at lave det, så der ved load af en side "trækkes"
et gardin fra fx indholdet af et tabel-element. Det skal se ud som på et
B&O-fjernsyn, hvor der to stykker røgfarvet glas trækkes væk fra skærmen fra
midten og ud, når fjernsynet tændes.

Kan det lade sig gøre ... og i givet fald - hvor kan jeg findet noget inf.
om det ?

--
Er du også irriteret over, at din lokale grønthandler ikke slår dine varer
ind på kasseapperatet - og dermed undrager sig moms ? Så bed om en bon.

- Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 30-08-01 09:40

Det lyder som noget der nok snarere skal laves i flash.

Du kan evt. lave et lag hvor du sætter alpha til f.eks. 50% (det er noget
med noget CSS), og det lag animerer du ud af vinduet. Det med alpha og lag
virker dog ikke i Navigator. :(

Som sagt: det er oplagt at lave det i flash.

/Marten