groft svar fra en læge
Fra : Henrik Larsen

Dato : 29-08-01 18:11

Kan en læge Neurolog, tillade sig at sige at man ikke må rejse uden for sit
amt, på ferie, eksemplet drejer sig om at jeg lige har været på ferie på
Mallorca alene, inden jeg betalte for rejsen lovede sygehuset at ringe, men
det gjorde de aldrig.

Spørgsmålet er så om hvem der har ret. mig eller lægen om det var
forsvarligt at tage afsted, jeg blev først ringet op efter jeg havde ringet
om at det var akut under min ferie, på Mallorca, hvor han nævente at jeg
ALDRIG mere må rejse uden for mit Amt kan han tillade sig det??

Hvis man ikke må rejse hvad er der så ved livet.

Det hele drejer sig jo om at jeg har epilepsi, og har de 15 daglige små
fraværs anfald (2-10 sek.) uden at falde om, jeg kom så op på 25 på
Mallorca, fik læge hjælp som ikke hjalp, min egen læge gav mig grønt lys for
at rejse, men kan sygehuset sige at jeg rent faktisk ikke må forlade min
hjem kommune, er der nogen her der har forstand på det, hvis der er hvor
skal je så henvende mig.

Hilsen Henrik