1.1ghz Celeron.
Fra : Lasse Bodilsen

Dato : 29-08-01 17:25

Jeg har så tidligt som idag set en 1.1ghz Celeron på midt arbejde,
men har ikke haft fornøjelsen af at 'lege' med den endnu. er der
nogen der kender noget til ydelsen i denne lille ting?

Lasse Bodilsen <-> Sca@BodyCount.dk
A1260@50/BPPC@240/BVPPC/64mb/2gig/Os3.9
Tbird900/GeForceDDR/128mb/47gig/WinXP

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-08-01 18:49

Oncle Tom skriver:

New Celeron samples with 'Tualatin' core have found their way to the top
tier OEMs already quite a while ago.

der er lidt tests her:

http://www.hardwaretidende.dk/hard/stories.php?story=01/07/10/6226738

http://www.hardwaretidende.dk/hard/stories.php?story=01/08/02/0842128

http://www.pcworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArtikelID=2627

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Lasse Bodilsen

Dato : 29-08-01 20:21

On Wed, 29 Aug 2001 19:48:43 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<sletdette-milux@image.dk> wrote:

>Oncle Tom skriver:
>
>New Celeron samples with 'Tualatin' core have found their way to the top
>tier OEMs already quite a while ago.

Ok, men der hvor jeg arbejder er nu ikke en TOP oem producent, og det
er en ganske almindelig BOX version af Celeron som jeg så.

>der er lidt tests her:

> [...]

som alle snakker om P3 Tualatin.

men tak alligevel. :=)

Fra : Karsten Olesen

Dato : 29-08-01 22:09

"Lasse Bodilsen" <sca@bodycount.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har så tidligt som idag set en 1.1ghz Celeron på midt arbejde,
> men har ikke haft fornøjelsen af at 'lege' med den endnu. er der
> nogen der kender noget til ydelsen i denne lille ting?

Jeg har bygget en bærbar med 1100 Celeron, og det kører helt
upåklageligt..men
prisen er for høj for CPU'en...;o/

MVH