Understøtter Windows XP Iomega Zip 250 Par~
Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 29-08-01 14:10

Se emne.
Da jeg har købt Windows XP Professional Preview (engelsk) hos Nehm Computer,
vil høre om det understøttes af Windows XP. Jeg kan ikke opgradere da mit
Windows ME er på dansk, og al min backup ligger på ZIP diske.

mvh
Rasmus B

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 03-09-01 12:57

Gjorde den. Behøvede endda ikke at installere drivere. Lige så snart, jeg
lagde en zip disk i drevet fandt spurgte XP hvad jeg ville gøre.

mvh
Rasmus B