Passer de sammen??
Fra : xganon

Dato : 29-08-01 10:12

Hej

Jeg står overfor at skulle købe et nyt grafikkort
til min efterhånden aldrende maskine.

Det kort jeg har kig på kræver en AGP x2 slot.

Mit problem er at jeg ikke ved hvilken AGP

---
This post was anonymized at http://www.xganon.com
Come visit the newest xganon server http://www.xganon.org providing
rights and freedom related news.
---

Fra : Anders Kaare Olsen

Dato : 29-08-01 11:25

xganon wrote:

> Hej
>
> Jeg står overfor at skulle købe et nyt grafikkort
> til min efterhånden aldrende maskine.
>
> Det kort jeg har kig på kræver en AGP x2 slot.
>
> Mit problem er at jeg ikke ved hvilken AGP

AGP plejer at være bagudkompatibel, så hvis du har en AGP slot på dit
bundkort, kan du sandsynligvis godt putte et AGP x2 eller x4 kort i,
selv om bundkortet kun understøtter fx. AGP x1. Kortet vil så kun køre
x1, og dermed ikke blive udnyttet fuldt ud.

Prøv evt. at kikke på motherboard fabrikantens hjemmeside, de plejer
også at have oplysninger om deres ældre motherboards.

/Anders.