Tastatur og Scroll Lock
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 29-08-01 09:30

Jeg har i sidste uge købt et af de der Netto tastaturer til 99,-

Når jeg spiller spil benytter jeg primært tastaturet til at spille med.
Imidlertid sker der det nu, at hvis jeg f.eks. bevæger med i spillene
med piletaster, og styrer f.eks. skyderetning med mus, så bliver min
player ved at løbe.

Et par stykker jeg har talt med i online spillene siger, at dette
skyldes scroll lock, og det kræver en reboot.
Foreløbig kræver det faktisk en reboot for at få det til at forsvinde.
Ret omstændeligt.

Min scroll lock på tastaturer ændrer hverken fra eller til.
Hvad skal jeg gøre ?

Kører med seneste drivere til både trackball og tastatur under win2000.

PS. Samme fænomen i flere spil. Ikke fænomen med forrige tastatur.

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : lund

Dato : 29-08-01 14:25

Trackball til at spille med ? den holder vist ikke.

råd: køb et andet tastatur evt et logitek trådløst keyboard/mus sæt, og det
kan fås til under 500

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 29-08-01 14:47

"lund" <mistral@it.dk> skrev i en meddelelse

> Trackball til at spille med ? den holder vist ikke.
>
> råd: køb et andet tastatur evt et logitek trådløst keyboard/mus sæt,
> og det kan fås til under 500

Nu kan man bevidst vælge at misforstå mit indlæg, eller man kan forsøge
at forstå mit spørgsmål som det var tiltænkt.

For dem som tilhører første kategori:
Jeg køber ikke nyt, og jeg søger at udbedre problemet.

PS. Se lidt nærmere på www.usenet.dk m.h.t. citatteknik.

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 29-08-01 23:28

"Fischer & Døssing" <peter@REMOVE_THISfischer.ms> skrev i en meddelelse

> PS. Se lidt nærmere på www.usenet.dk m.h.t. citatteknik.

Og hvor lige var det, at lund trådte over stregen? Efter min mening fik du et
fortræffeligt svar af lund.
Du bør vist læse afsnittet med hvem vejleder.

mvh
Henning

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 30-08-01 06:52

"Henning Præstegaard" <uncle@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Fischer & Døssing" <peter@REMOVE_THISfischer.ms> skrev i en
meddelelse

> Og hvor lige var det, at lund trådte over stregen? Efter min mening
> fik du et fortræffeligt svar af lund.

Han trådte ikke over stregen.
Skrev jeg det ??
Du citerer mig jo selv i ovenstående.
Overfortolkning ?

Han burde medtage hvem der sagde hvad i sine citater.
Nothing more - nothing less.

Løsningen med at købe nyt er kun interessant dersom nuværende hardware
konfiguration bare ikke vil fungere sammen.
Dette har jeg ikke set bevist og/eller antydet i en grad der
retfærdiggører nyindkøb.

> Du bør vist læse afsnittet med hvem vejleder.

Jeg er altid interesseret i at lære.
Fortæl fortæl...

--
Peter Thomas Fischer