Er der mon nogen som ved
Fra : ca

Dato : 29-08-01 08:49

hvor man kan få fat på Torben Suhr. Jeg har været på nettet og fundet en
masse med det navn, men når man ikke ved hvor i landet han bor, kan det være
lidt svært. Jeg har også hørt at han skulle ha' en hjemmeside.

Mvh. Lotte

Fra : Mai-Britt Viby

Dato : 29-08-01 10:22

Jeg mener at han bor i Fredensborg i nordsjælland

Mvh. Mai-Britt

Fra : ca

Dato : 29-08-01 10:58

-tak skal du ha' Maj-Britt

Lotte

Fra : Gitte Wange

Dato : 29-08-01 19:56

On Wed, 29 Aug 2001 09:49:23 +0200, "ca" <ca@azlan.dk> wrote:

> [...]
>masse med det navn, men når man ikke ved hvor i landet han bor, kan det være
>lidt svært. Jeg har også hørt at han skulle ha' en hjemmeside.

Hejsa,

Han har på et tidspunkt undervist på Barthahus (mener jeg det hedder).
Det ligger i Nordsjælland omkring Holte mener jeg.

Gitte

Fra : Miki Hoe

Dato : 22-09-01 16:57

TORBEN SUHR

" Han har på et tidspunkt undervist på Barthahus (mener jeg det hedder).
Det ligger i Nordsjælland omkring Holte mener jeg."

Barthahus ligger ikke i holte...
Men i kokkedal.. Fredtoftevej 1,
2980 Kokkedal
Men Torben er der ikke mere.. hold op da der kom nye ejere på stedet for
meget lang tid siden!