Printer USB problem
Fra : KjL

Dato : 28-08-01 21:58

Hej alle
Jeg har installeret en USB printer men når den skal udskrive tager den og
køre på printerporten og ikke USB'en , jeg skal så hvergang ind og fortælle
i sideopsætningen at det er USB og ikke Printerporten den skal køre på, og
det er jo en smule træls, er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg får
den til at køre fra USB'en hele tiden? (Jeg har disablet printerporten i
bios)

Håber på en hjælpene hånd.

Kjeld Larsen

Fra : Madsen

Dato : 28-08-01 22:03

"KjL" <Sky@besked.com> skrev:

> [...]
> den til at køre fra USB'en hele tiden? (Jeg har disablet printerporten i

Hvilket styresystem?
Ikke fordi jeg siger jeg kan hjælpe, men du har nok lidt nemmere ved
at få hjælp, hvis du oplyser hvad det er du sidder med.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : KjL

Dato : 28-08-01 22:48

Undskyld... det er windows 98 2 edt

mvh
kjeld Larsen

Fra : Madsen

Dato : 28-08-01 23:32

"KjL" <Sky@besked.com> skrev:

> Undskyld... det er windows 98 2 edt

Okay.
Som nævnt ved jeg ikke hvad der er galt, men har du prøvet at
gå ind i Kontrolpanel > Printere og så højreklikke på din printer
og vælge Egenskaber? Herinde burde du under fanebladet
"Porte" kunne bestemme hvilke type port printeren anvender.
Når du har valgt og trykket på OK burde den huske indstillingen.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.