Telnet-forbindelse med PHP???
Fra : Thomas Albech

Dato : 28-08-01 19:29

Hej NG,

Kan man med 'fsockopen' åbne en forbindelse til en telnet server??
Hvis ja, hvordan foregår authorization så?
Hvis der er en der ligger inde med en stump kode der kunne hjælpe mig på vej
ville det være nice

På forhånd tak,
Niller

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 28-08-01 20:18

"Thomas Albech" <thomas@albech.dk> wrote in message
> [...]
> Hvis ja, hvordan foregår authorization så?
> Hvis der er en der ligger inde med en stump kode der kunne hjælpe mig på

Hej Thomas,

Nu kunne jeg tilfældigvis huske at Bo Meyer i sin tid lavede sådan noget, så
en hurtig søgning på deja(eller hedder det google groups nu :)) gav mig:

http://demo.relief.dk/showsource.phtml?tn.phtml

(Som jeg dog ikke kunne få til at virke umiddelbart, måske pg.a. underlige
terminalemuleringer).

Derudover:
http://groups.google.com/groups?hl=en&safe=off&threadm=013201c0da42%2412445a
20%24d5050a0a%40pepper1&rnum=4&prev=/groups%3Fq%3Dtelnet%2Bphp%26hl%3Den%26s
afe%3Doff%26meta%3Dsite%253Dgroups

Ja, faktisk var der så mange resultater, at der sikkert er flere andre svar
der har bedre bud, se
http://groups.google.com/groups?q=telnet+php&hl=en&safe=off&meta=site%3Dgrou
ps

--