Kvalificering af linje
Fra : Lars Knudsen

Dato : 28-08-01 18:10

Hejsa,

Så har jeg fået sat en analog linje op i dag - udelukkende af den grund at
jeg vil have ADSL - TDC er de eneste der kan levere og dæmpningen er for høj
til at de kan levere over min ISDN2 (som jeg ikke vil af med).

Derfor en helt ny PSTN til formålet. Jeg skal ikke bruge
telefonforbindelsen, og jeg undrede mig så lige et kort sekund - gør det
nogen forskel når TDC skal kvalificere linjen til om den er "god nok" til at
køre ADSL, om der sidder en telefon i den anden ende eller ej?!?

For lige nu er linjen blot et stump ledninger oppe på loftet, indtil jeg
lige får sat et stik op på kontoret...

Ved nogen det?

** Lars

P.S. Kender i den MP3 afspiller de leverer med til 200 kroner ved oprettelse
er den noget værd? Normalprisen er jo 1199...

Fra : Søren

Dato : 29-08-01 09:36

- gør det
> nogen forskel når TDC skal kvalificere linjen til om den er "god nok" til
at
> køre ADSL, om der sidder en telefon i den anden ende eller ej?!?

Hej
Rigtig godt spørgsmål, jeg står i samme situation som dig.
Mon ikke der er en af de der "Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv
og ikke TDC Internet" som kan hjælpe

Mvh
Søren

Fra : Tor Selmer

Dato : 29-08-01 20:58

Hej Lars

Det betyder intet om der sidder udstyr på eller ej.

Med venlig hilsen

Tor