CHIPLEY er hjemme!!!!
Fra : Tommy Fer

Dato : 28-08-01 16:48

Så blev min dejlige misstat FUNDET!!!

mine 50 efterlysninger med billede og hele muletjasen ... DET VIRKEDE sq..
den var i pension ca 200m væk... og da hun så efterlysningen ringede hun

Vi er nu bare SÅÅÅ glade alle sammen

Tommy, Maria og Chip

Fra : Nina El Falaki

Dato : 28-08-01 16:52

Hvor herligt at høre, også at han ikke har lidt nød, mens han var væk.

Du må dele en god flaske vin med pensionsindehaveren hihi

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Tommy Fer

Dato : 28-08-01 17:05

> Hvor herligt at høre, også at han ikke har lidt nød, mens han var væk.
>
> Du må dele en god flaske vin med pensionsindehaveren hihi

Det havde jeg da slet ikke tid til.. skulle jo hjem med min missetat..
meeeen hun fik da 2 flasker!!!

mvh Tommy

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 28-08-01 17:15

Hurra hurra !! Hvor er det dog dejligt at høre, når efterlysninger giver...
hmmm.. pote.. hi hi ..

Knus og spin herfra

Pia og Misserne

--
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Pia : Pia@lihme.com

Fra : Eva Schmidt

Dato : 28-08-01 17:13

Hej Tommy

Hvilken god nyhed!!!
Hvor må I være lettede, nu da han er hjemme igen i god behold. Godt at der
var nogen, der havde taget sig af ham, så han har haft det godt, mens han
har været væk.

mvh Eva

Fra : Kate

Dato : 28-08-01 18:11

"Tommy Fer" <tommyfer@fakseFJERNMIG.dk> wrote in

> Vi er nu bare SÅÅÅ glade alle sammen
>
> Tommy, Maria og Chip

Åhhh, Tommy,

Det var rigtigt dejligt at høre.
Jeg mindes engang Johan og Sofie var væk på samme tid, meget længe. De
kom hjem med 10 minutters mellemrum og nøj hvor var jeg glad. Så glad
at de fik serveret deres livret så de kunne mærke hvor de hørte til
Håber Chipley er glad for at være hjemme
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 28-08-01 18:38

Alletiders. Men hvorfor ikke få lavet et læder/robust halsbånd med
navneskilt og telefonnummer ? Det har jeg selv gjort og det er alletiders!

Med venlig hilsen
Rasmus

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 28-08-01 18:45

husk der skal være elastik i ellers kan det gå grueligt galt

MVH Tina

Fra : Gitte J.L

Dato : 28-08-01 19:38

At få missen øremærket er smartere...
Katten kan ikke tabe det eller for den sags skyld blive kvalt i det, og hvis jeg
husker rigtigt får man som medlem af Kattens Værn endda rabat på det. Halsbånd
med elastik i kan iøvrigt også gøre skade, hvis katten fx vil klø sig og får et
ben gennem halsbåndet.
Derudover vil jeg da bare tilslutte mig, at det er dejligt at høre at Chipley er
hjemme igen.
-Gitte

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 29-08-01 01:06

"Gitte J.L" <gjlo98@hum.auc.dk> wrote in message
> At få missen øremærket er smartere...

Måske - men ikke nødvendigvis hvis den løber væk og nogen finder den. Det er
absolut langt fra alle mennesker der gider finde ud af hvordan man finder ud
af hvem der ejer en kat via en øremærkning. De fleste katteejere ved det
måske, men ikke 'bonus pater' danskeren.

Hvis en ikke-katte ejer finder en bortløben kat vil denne have langt nemmere
ved at ringe på et telefonnummer som katten har rundt om halsen and at
skulle bruger timer på at finde ud af hvor og hvordan man finder ejeren til
en øremærket kat. Bare min erfaring...

Rsmus

Fra : Kate

Dato : 29-08-01 08:01

> [...]
> om halsen and at skulle bruger timer på at finde ud af hvor og
> hvordan man finder ejeren til en øremærket kat. Bare min

Rigtigt at det er nemmere bare at ringe til et tlf. Derfor havde mine
udekatte halsbånd på selv om de var øremærkede. Det skete jo at de kom
hjem uden halsbåndet, så var der altså stadig øremærket, så evt.
findere ville kunne se at de altså havde et hjem.

Fra : Nina El Falaki

Dato : 28-08-01 19:54

Desværre kan halsbånd være livsfarlige. Så jeg støtter absolut tanken om
øretatovering.

Og Tommy, lav så nogle netrammer til dine vinduer, og husk at sætte dem godt
fast evt. med hængelås, så Houdini ikke kan bryde ud igen.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Tommy Fer

Dato : 29-08-01 08:19

> Desværre kan halsbånd være livsfarlige. Så jeg støtter absolut tanken om
> øretatovering.

Planen vart nu heller ikke han skulle ud... men det stod houdini jo selv
for...

Han skal havde sin sidste vaccine om 12 dage.. så bestiller vi lige tid til
en klipning (af hans ædler dele) og en tatovering... (et anker, hvor der
står mor omkring måske *g* )

> Og Tommy, lav så nogle netrammer til dine vinduer, og husk at sætte dem
godt
> fast evt. med hængelås, så Houdini ikke kan bryde ud igen.

Meget nemt.. NU ER VINDUERNE BARE LUKKEDE *g* indtil han bliver ude kat om
en 5-6 mdr.. når han ikke har stuearrest mere....

Grunden til hele denne forvirring var at han ikke var øremærket... så den
søde dame tog ham ind, da hun ikke var sikker på han havde et hjem.. hvis
hun ikke havde gjort det, var jeg nu sikker på at han var kommet hjem

mvh Tommy Fer & Chip..

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 28-08-01 19:00

Hej Tommy

Aahhhh det var dejligt at høre *S* Hvor er det godt at Chipley er kommet
hjem igen.

Hilsen
Joan

Fra : Birgitte

Dato : 28-08-01 19:26

Sikke da en glædelig nyhed
Det hjælper nu at gøre en god indsats.
Pas på det bette pus
Mange miauuer fra Birgitte
DK. True Trust
www.truetrust.dk

---

Fra : Birgitte

Dato : 29-08-01 14:39

Hej Tommy
Det bedste du kan gøre for Chpiley vil være, at få ham øretatoveret og
neutraliseret.
Øretatoveret for at andre kan se han allerede har en ejer, og vil derfor
også være lettere at finde og efterlyse.
Neutralisering fordi, han så undgår forskellige sygdomme ved mange
parringer, og også undgår mange slagsmål.
Held og lykke med fundet
Mange miauuer fra Birgitte
DK. True Trust
www.truetrust.dk