Maximum execution time?
Fra : shimon

Dato : 28-08-01 10:20

Hej
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man ændrer "Maximum execution
time" på 30 sekunder? På en Apache server?

På forhånd tak
Shimon

Fra : Lars

Dato : 28-08-01 10:34

> Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man ændrer "Maximum execution
> time" på 30 sekunder? På en Apache server?

PHP, ikke apache vel?

I php.ini - max_execution_time n

Se evt. http://php.net/manual/en/configuration.php

Eller i real-time i et script: set_time_limit(n);

=)

--
---
Lars

Fra : shimon

Dato : 28-08-01 10:52

Tak
Det virker

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-08-01 10:33

In article <9mfnh7$lic$1@sunsite.dk>, "shimon" <shimon@oek.dk> wrote:

> [...]
> Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man ændrer "Maximum execution
> time" på 30 sekunder? På en Apache server?

Hej Shimon,

Jeg har lige skrevet en artikel til php fagen, hvor der bl.a. står,
hvordan du ændre den.

http://myplace.dk/php-faq

Se artiklen upload med php.

--