PC sammensætning
Fra : Troels Jensen

Dato : 28-08-01 07:56

Hej

Jeg kunne tænke mig at sammensætte følgende PC'er:

Bundkort: ASUS A7M266
CPU'er: AMD Thunderbird 1400 MHz
RAM: 2 x 256 MB Samsung PC2100
CPU Køler: Datapoint Silent Saturn II
Harddisk: IBM Deskstar 60GXP 60GB
Grafikkort: ATI Radeon256 m/64 MD DDR-RAM
Lydkort: Creative Soundblaster Live PLATIUM 5.1
Kabinet: Aopen HQ08

Er der nogle ting, som eventuelt skal være anderledes?

Hilsen
Troels

Fra : Fenris

Dato : 28-08-01 08:14

Jeg sidder med planer om at lave næsten den samme maskine, jeg har vist mine
ændringer i ( )

> [...]
> Harddisk: IBM Deskstar 60GXP 60GB (80 GB)
> Grafikkort: ATI Radeon256 m/64 MD DDR-RAM
> Lydkort: Creative Soundblaster Live PLATIUM 5.1

KG
Varde
Sig ikke noget til en mands ryg, som du ikke tør sige til hans ansigt

Fra : Santa Xcaze

Dato : 28-08-01 10:32

SNIP
> Bundkort: ASUS A7M266
Gå efter giga's ddr board eller asus a7v366
a7m266 har multipier lock!

> CPU'er: AMD Thunderbird 1400 MHz
oki
> RAM: 2 x 256 MB Samsung PC2100
Hvor ikke Apacer eller kingstion? Hvis du skal oc crucial ddr ram

> CPU Køler: Datapoint Silent Saturn II
helt fint
> Harddisk: IBM Deskstar 60GXP 60GB
fint
> Grafikkort: ATI Radeon256 m/64 MD DDR-RAM
Hmmm nu er jeg ikke den store ati fan, men det skulle jo være meget godt !!
Ellers noget geforce 2 pro/gts

> Lydkort: Creative Soundblaster Live PLATIUM 5.1
Videologic skulle lave nogle gode lydkort! Eller terratec!

> Kabinet: Aopen HQ08
NEJ NEJ NEJ
http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=DX-01BD

Fra : Buffy

Dato : 28-08-01 17:51

har også købt næsten samme konfiguaration. Har dog kun modtager kabinettet
indtil videre... og jeg vil give santa xcaze ret i, at du skal købe det.....
det er det fedeste kabinet jeg nogenside har haft... tusind tak for rådet
santa xcaze
Mht grafik kortet, så har jeg et ATI radeon VIVO et eller andet også med 64
mb DDR-ram... og det er jeg meget tilfreds med, det kan hamle op med mange
geforce2 kort, men selvfølgelig ikke med geforce 3..... men prisen er
selvfølgelig heller ikke den samme

Hilsen Bo S. Christensen