hestemassage
Fra : Marlene Jensen

Dato : 28-08-01 07:14

hej alle!!!
Er der nogen der ved noget hestemassage???

f.eks nogle bøger på dansk om hestemassage..

alt hvad i ved er jeg interesseret i at høre om.

mvh
Marlene
aunsbjerg@ofir.dk

Fra : Daniela

Dato : 31-08-01 07:17

"Marlene Jensen" skrev d. 28-08-01 07:14 dette indlæg :
> [...]
> Er der nogen der ved noget hestemassage???
>
> f.eks nogle bøger på dansk om hestemassage..
>
> alt hvad i ved er jeg interesseret i at høre om.

På websiden :
http://www.axelsons.dk/tiderogpriserkur.html#Hestemassage
kan du bestille et kursus i hestemassage. Jeg kunne forstille mig at de
også kunne
skaffe dig andet materiale.

MVH Daniela

http://www.kandu.dk/

Fra : hestemassage

Dato : 05-09-01 00:05

Hej Marlene!
På dansk findes der i grove træk endnu ikke noget udgivet litteratur. På
svensk er der udgivet en bog, der hedder "Hästmassage" af Eva Eternell.
På tysk er der lige udkommet en bog der hedder "Praktiche
Pferdemassage". Den er jeg selv i gang med at oversætte, og det
forventes, at den udkommer på dansk en gang næste år. Derudover sælger
jeg selv et lile hæfte omhandlende forskellige strækøvelser for heste,
og jeg vil tro, at en del andre hestemassører gør noget lignende.
Mit råd: Ring rundt til hestemassørerne rundt om i landet. Hver især
har de måske noget litteratur de vil dele - eller måske sælge.
Besøg også min hjemmeside: http://home.12move.dk/~hestemassage
Der starter snart et nyhedsbrev op fra siden. Læs mere på hjemmesiden

Venlig hilsen

Hestemassør Heidi Pedersen

http://www.kandu.dk/