ADSL
Fra : Per Olsen

Dato : 27-08-01 21:36

Hejsa..

Hvor skal man koble sig op, er der nogen der er tilfredse med deres udbyder.

Tilfreds med Service, Support, Oppetid, Hastighed. ?

Mvh. Per Olsen

Fra : Hauge

Dato : 27-08-01 21:56

Hejsa

"Per Olsen" <olsenbanden@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Tilfreds med Service, Support, Oppetid, Hastighed. ?

Hvornår er du landet på jorden?
Prøv at se lidt tid tilbage her i gruppen, så tror jeg du får svar på alle
dine spørgsmål.

Mvh Hauge

Fra : Per Olsen

Dato : 28-08-01 22:11

> Hvornår er du landet på jorden?

Mener at have begge ben placeret udemærket, men hvis du lige kikker lidt på
spørgsmålet igen, tænker dig lidt om, kikker på de indlæg der er i gruppen,
så vil du nok opdage, at det som så ofte er de utilfredse der kommer med
indlæg, og ikke dem som er tilfreds med det produkt de har, det var sådan
set også derfor jeg ikke spurgte om det modsatte.

> Prøv at se lidt tid tilbage her i gruppen, så tror jeg du får svar på alle
> dine spørgsmål.
>
> Mvh Hauge

Mvh. Per

Til alle andre tak for jeres svar, så vidt jeg kan se skal valget være
mellem CC & TDC.

Fra : FH

Dato : 28-08-01 23:37

On Tue, 28 Aug 2001 23:11:20 +0200, "Per Olsen"
> [...]

>indlæg, og ikke dem som er tilfreds med det produkt de har, det var sådan
>set også derfor jeg ikke spurgte om det modsatte.

Korrekt - man hører generelt for lidt til tilfredse kunder; men
sådan tror jeg, det er i alle brancher

>Til alle andre tak for jeres svar, så vidt jeg kan se skal valget være
>mellem CC & TDC.

Jeg har selv en Pro@ccess 256/256 - jeg ville til hver en tid
foretrække CC; men de leverer desværre ikke i mit område

--
Flemming H.
[remove 2 spaces in mail)

Fra : Elmo Jensen

Dato : 27-08-01 22:06

"Per Olsen" <olsenbanden@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse:

> Hvor skal man koble sig op, er der nogen der er tilfredse med deres
udbyder.

> Tilfreds med Service, Support, Oppetid, Hastighed. ?

Bortset fra lidt startproblemer så har jeg været godt tilfreds som BB/ADSL
kunde hos TDC indtil nu.

Du skal dog være opmærksom på at der på BB/ADSL abonnementet er låst for
port 25 (smtp) og port 119 (nntp) men at disse kan omgås ved opsætning af
MX record til smtp og ved ændring af port værdi til nntp. Så alt i alt er
jeg godt tilfreds.

Der er dog nogle der klager over flowstops som kan være irriterende ved
f.eks. online spil, så hvis du er til spil over internettet så var det nok
en ide lige at høre hvad andre har at sige i den forbindelse.

Fra : Towli

Dato : 28-08-01 06:56

Cybercity er simpelthen afsindigt fede at være koblet op hos.
Det virker stort set altid, deres adsl support er kompetent og har åbent til
2100.
At de så åsse har adsl boost er bare en x-tra bonus

/Towli

Fra : Hanzen

Dato : 28-08-01 10:02

> [...]
udbyder.

> Tilfreds med Service, Support, Oppetid, Hastighed. ?

Allerførst ville jeg undersøge hos hvilke udbydere du kan få ADSL.

--
hilzen
Hanzen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-08-01 10:38

> [...]
udbyder.

> Tilfreds med Service, Support, Oppetid, Hastighed. ?

Erfaringer herfra:

NetExpress ver. 1 (aug. 2000 - aug. 2001) = Stabilt produkt enkelte
nedeture, og kompetent support. Vanskelig administration vedr. installation.

Pro@ccess (dec. 2000 - 20?? kører stadig) = Stabilt produkt, aldrig nogen
nedeture. Problemer med installation, da oprettelsen skete hvor TDC manglede
routere. Ulempe er den lukkede router.

World Online/Tiscali ( 2000 - 20?? kører stadig) = En del nedeture, fungere
dog upåklageligt. Uheldig installation, da de ikke lige havde styr på
kobberet og havde frakoblet linjen istedet for at tilslutte den. Tog 7 dage
at forstå. Mulighed for at konfigurere i router.

CyberCity (aug. 2001 - 20?? kører stadig) = Nem oprettelse (slap for besøg
af tekniker, grundet overdragelse), kører perfekt ingen nedbrud. Desværre
har/havde CC problemer med faktureringslovgivningen og eget styr på
fakturering. Fakturede d. 14-08-2001 med forfald 31-07-2001, hvilket er
ulovligt iflg. lovgivningen.

--
Bjarke Andersen

Fra : Peter Brodersen

Dato : 31-08-01 01:50

On Tue, 28 Aug 2001 11:37:45 +0200, "Bjarke Andersen"
<bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> wrote:

>Desværre
>har/havde CC problemer med faktureringslovgivningen og eget styr på
>fakturering.

På den måde adskiller de sig vel ikke fra andre udbydere?

>Fakturede d. 14-08-2001 med forfald 31-07-2001, hvilket er
>ulovligt iflg. lovgivningen.

"Ulovligt" er vel så meget sagt - det er vel snarere et "virkningsløst
krav".

--
- Peter Brodersen

Fra : Ove Kristensen

Dato : 28-08-01 19:52

> [...]
udbyder.

> Tilfreds med Service, Support, Oppetid, Hastighed. ?

Ja det er jeg da - har haft 512/128 i et par måneder, og det eneste der
engang imellem driller er nyheds grupperne, ellers kører det super duper.

Mvh
OveK.

Fra : Tim Frølich Pedersen

Dato : 30-08-01 19:55

Jeg er også meget tilfreds med Cybercity ADSL. Kan kun anbefales hvis
levering er mulig der hvor du bor !

Hilsen Tim

Fra : Jesper Hvid

Dato : 03-09-01 20:51

Vælg CyberCity, har den selv. Har snakket med en kammerat der har Pro@ccess
hos tele dk og den kører ad helvede til han har omkring 10k up/downstream på
en 512/512 og da det er en erhvervsforbindelse skulle man tro de kom i
første række mht. ledig båndbredde. Har også hørt at tdc har problemer med
overbelastninger af deres knudepunkter og og synes generelt cybercity gør
mere for deres privatkunder i forhold til tdc.

Lige min mening håber du kunne bruge den i dine overvejelser.

- Jappe

Fra : Thomas Hedberg

Dato : 04-09-01 12:55

Jeg har 2 stk 2mbit Pro@ccess linier. En i Hørsholm og en på Amager. Begge
opnår ca. 200-210kb/sek. ved download og ca. 50-55 kb/sek ved upload. Dette
er uafhængigt af tidspunt på dagen og sådan har det kørt siden
januar/februar hvor de blev installeret.

Intet at udsætte på Pro@ccess fra min side.