SKAL DET VÆRE SÅ BESVÆRLIGT
Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 27-08-01 19:22

nu har jeg HAFT adsl siden tirsdags i sidste uge (TDC)
men det har ikke virket !
jeg har haft store problemer med at komme igennem til deres hot line, dvs.
jeg har ventet i mere end 25 min pr gang. og jeg har ringet flere gange.. (2
timer om dagen)
nu kan det fandme snart være nok !
de kan sq ikke en gang finde ud af hvem jeg skal snakke om ang. et afslag i
prisen.
om som om det ikke er nok så kan det først ringe en (tekniker) på onsdag HA
HA
der har været en fejl på centralen ?? men hvad fanden er der nu galt ?

en pisse SUR

TDC kunde

Fra : Lars H. Fischer

Dato : 27-08-01 19:43

"Jens S. Rasmussen" <jens@elbaekhus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
HA
> HA
> der har været en fejl på centralen ?? men hvad fanden er der nu galt ?

Du har vel ikke betalt for 99.999% oppetid og døgnservice, for så ville jeg
straks sende en klage....?

Hilsen
Lars H. Fischer

Fra : Simon Pedersen

Dato : 27-08-01 21:28

"Jens S. Rasmussen" <jens@elbaekhus.dk> skrev i en meddelelse

[SNIP en masse brok]

> der har været en fejl på centralen ?? men hvad fanden er der nu galt ?

Slap nu lige af mester. ADSL er ikke så enkel en historie som alle mulige
lalleglade og krævende danskere går rundt og tror. Træk lige vejret og nyd
sensommeren. Jeg er sikker på at TDC nok snart skal få din linie op at stå
og give dig lidt goodwill.

- suk endnu en knallert der ikke aner hvor meget han får for pengene.

--
Mvh. Simon Pedersen

Over himself, over his own
body and mind, the individual is sovereign

Fra : Kasper

Dato : 28-08-01 09:31

> - suk endnu en knallert der ikke aner hvor meget han får for pengene.

hvad er det for noget fis - han får de ingenting for de penge han har
betalt - jeg går ud fra han har betalt for at være på nettet og ikke
ventetiden før det kan lade sig gøre !?!?

Jeg har det samme problem - jeg er blevet henvist til 4 forskellige 3 x 80
numre, omkring dekort på adsl regningen, da jeg KUN har været på i 7 dage ud
af nu 28 dage ! Jeg venter STADIG på at det kommer til at virke !

Kasper

Fra : Allan Jensen

Dato : 28-08-01 16:51

> Slap nu lige af mester. ADSL er ikke så enkel en historie som alle mulige
> lalleglade og krævende danskere går rundt og tror.

Det kan da være rystende ligegyldigt for kunderne, hvor enkel en historie
ADSL er. Det er ISP'en der udbyder et produkt, til en pris fastsat af
ISP'en, så må det da også være ISP'ens opgave at levere produktet. Jeg kan
ikke se at det har noget med, at være hverken krævende eller lalleglad, at
gøre.

> - suk endnu en knallert der ikke aner hvor meget han får for pengene.

- suk endnu en knallert der mener at det er smart at forsvarer en leverandør
der ikke leverer den vare der er solgt.

En i øvrigt tilfreds TDC BB kunde

Allan H. Jensen

Fra : Simon Pedersen

Dato : 28-08-01 20:07

"Allan Jensen" <allan.midl1@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke se at det har noget med, at være hverken krævende eller lalleglad, at

En ADSL-linie er ikke bare at sætte et skillefilter og en router op. Der kan
opstå problemer SÅ mange steder. Det er det "i" skal have noget forståelse
for. Jeg er sikker på at der bliver gjort noget fra TDC's side. Hvis div.
afdelinger er opmærksomme på problemet, så bliver der jo vel også
fejlrettet. At en kunde ikke hører fra ISP'en betyder jo ikke at der ikke
sker noget.

Selvfølgelig skal TDC levere det produkt de bliver betalt for, men jeg synes
blot at der mangler lidt forståelse for produktet fra kundernes side. De
fleste ANER ikke hvor meget man får for sine 500kr om måneden når man har en
ADSL-linie.

Men mon ikke TDC uden at kny giver manden et fornuftigt nedslag i prisen.

Jeg tillader mig at emaile dig, Allan, og Jens S. Rasmussen, en Hr. René
Madsen's glimrende skrivelse om ADSL.

Andre interesserede er velkommen til at skrive til mig og så skal jeg med
glæde sende skrivelsen.

Fra : Allan H. Jensen

Dato : 28-08-01 20:43

On Tue, 28 Aug 2001 21:07:12 +0200, "Simon Pedersen"
<Simon@NOSPAMemail.dk> wrote:

>En ADSL-linie er ikke bare at sætte et skillefilter og en router op. Der kan
>opstå problemer SÅ mange steder. Det er det "i" skal have noget forståelse
>for.

Jeg har skam fuld forståelse for at der kan opstå problemer mange
steder i en internetforbindelse.

> [...]
>afdelinger er opmærksomme på problemet, så bliver der jo vel også
>fejlrettet. At en kunde ikke hører fra ISP'en betyder jo ikke at der ikke

Du har uden tvivl ret, TDC kan formodentlig ikke leve i længden med
alt for mange utilfredse kunder.

> [...]
>fleste ANER ikke hvor meget man får for sine 500kr om måneden når man har en

Prisen på ADSL-linien er efter min mening stadig uinteressant, da den
er fastsat af udbyderen efter, hvad man må formode, grundig økonomisk
overvejlelse af hvad der kan betale sig.

>Men mon ikke TDC uden at kny giver manden et fornuftigt nedslag i prisen.

Det skal jeg ikke kunne sige

Grunden til mit første indlæg var udelukkende at man ofte ser folks
klager (her i gruppen) blive afvist med et: du får hvad du betaler
for.

Man ser aldrig i reklamerne fra diverse ISP'er en tekst i stil med :

Vi beklager der kan til tider opstå problemer med at få en adresse fra
vores DHCP-server, af og til kan du ikke få kontakt med en
news-server, måske virker din forbindelse først 1, 2 eller 3 uger
efter vi lovede det osv....

Min pointe er, Udbyderne sælger deres varer til alle, også ikke-
netværks experter, så må man også forvente en del brok, fra disse
ikke-eksperter, når varen ikke lever op til de forventninger man
rejser hos kunden.

--
Allan H. Jensen

Fra : dansk

Dato : 28-08-01 22:51

lige præcis

jens rasmussen

Click here for Free Video!!
http://www.gohip.com/freevideo/

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 31-08-01 13:47

> [...]
> afdelinger er opmærksomme på problemet, så bliver der jo vel også
> fejlrettet. At en kunde ikke hører fra ISP'en betyder jo ikke at der ikke

Hvis man nu køber en ny bil, og den ikke kan starte, skal man så sige at det
er da helt i orden, den er jo også sammensat af så mange dele.

Eller et nyt køleskab der ikke virker, er det så iorden fordi det er
kompliceret lavet.

øhhhh, hvis man køber en vare så kan/skal man sku da forvente at det virker,
hvis ikke har man da ret til at blive knotten.

just my 0.25 cents

Rab

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 31-08-01 14:37

"Rabbit_HGC" <sofus@post1.tele.dk> wrote in message

> [...]
virker,
> hvis ikke har man da ret til at blive knotten.

Det er en dårlig analogi. Her har man mulighed for at teste hvert enkelt
produkt inden at det bliver leveret. Det kan man ikke med ADSL.

> Rab

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Kenneth

Dato : 01-09-01 11:08

"Simon H. Pedersen" <simon@NOSPAMemail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en dårlig analogi. Her har man mulighed for at teste hvert enkelt
> produkt inden at det bliver leveret. Det kan man ikke med ADSL.

Hvad er det lige TDC teknikeren gør når han installere en linie nåe jo han
"TESTER" om den virker som den skal og om der er for meget støj på linien .
Så de har altså syntes jeg rig mulighed for at kontrollere om det hele er
iorden inden linien bliver overdraget til kunden .

Kenneth

Fra : Morten Boysen

Dato : 01-09-01 12:09

"Kenneth" <hitme@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> Så de har altså syntes jeg rig mulighed for at kontrollere om det hele er
> iorden inden linien bliver overdraget til kunden .

Hele pointen er jo netop, at der kan være fejl andre steder end på linien.

--
Morten Boysen

Fra : Martin Mollerup

Dato : 23-09-01 18:47

TDC giver ikke et fornuftig nedslag i prisen min adsl var nede 3 gange ved
skift til BB fra NE og efter jeg fik BB nede en uge det fig jeg 86 kroner
for og jeg har nok brugt 8-10 timer på at ringe til TDC DVS en timeløn på
8.6 kr. det er at svinr folk til.

Mollerup

Fra : Martin Mollerup

Dato : 24-09-01 07:23

TDC giver ikke et fornuftig nedslag i prisen min adsl var nede 3 gange ved
skift til BB fra NE og efter jeg fik BB nede en uge det fik jeg 86 kroner
for og jeg har nok brugt 8-10 timer på at ringe til TDC DVS en timeløn på
8.6 kr. det er at svine folk til.