Duron 800 fryser
Fra : ThomasT

Dato : 27-08-01 19:09

Jeg har lige købt nyt bundkort (soltek SL75KAV) + cpu (duron 800). Det er
ikke clocket eller noget, bare installeret. Og køre på sin vis godt nok.
Men under 3Dmark2001 fryser den 5-8 sek henne i første test, samt i andre 3d
spil.
Jeg kører med de nyeste via drivere fra deres hjemmeside.

Mit system:
Soltek SL75KVA- Mobo
Duron 800
192 MB ram
Win ME

Hvad kan der være galt?

ThomasT

Fra : ThomasT

Dato : 27-08-01 20:25

Jeg har forresten et Palit Daytona Geforce2 64MB-DDR

ThomasT