Hvad siger i til denne sammensætning?
Fra : thomas

Dato : 27-08-01 17:03

Hej alle
Jeg har selv tænkt mig at samle computeren, men da jeg ikke er særlig
erfaren hvad det angår ville det være rart at høre andres kommentare til mit
valg af hardware. Passer det sammen? Hvad med prisen? - alle
forslag/kommentare er velkomne.

Athlon T-bird 1400 Mhz
1319,-
- koster kun et par 100 mere end en 1200 Mhz
EPoX EP-8K7A-plus (AMD 761, FSB 266, RAID) 1639,-
- Har fået RIGTIG gode anmeldelser, AMD-chipsettet skulle
efter sigende være hurtigere end VIAs.
Innovison Tornado Geforce 2 pro
1799,-
- Kan det betale sig at købe det lidt dyrere pro-chipset
fremfor GTS eller MX400? (PC'en skal bruges til spil)
IBM deskstar 60GXP, 40GB (UDMA100, 7200 RPM) 1139,-
Coolermaster FCPGA
149,-
- Er også blevet anbefalet en thermaltake volcano II (149,-)
256 MB PC-266 DDR2100 RAM (samsung)
489,-
- har hørt at WIN98/ME har problemer med at administrere mere end
128 MB RAM, derfor skulle 256 være rigeligt..... eller hva'?
Codegen miditower, 300W
449,-
Asus DVDx12/CDx40, IDE66, E612
725,-

Jeg har tænkt mig at købe det hele hos SHG.

Venlig hilsen
Thomas

Fra : thomas

Dato : 27-08-01 17:29

Det skal måske lige siges at grafikkortet har 64MB DDR RAM og desuden kun
koster 1599
- Er der i øvrigt nogen mærkbar forskel på om man har 32 el. 64 MB på sit
grafikkort?

thomas <internettet@iforward.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:mdui7.251$X45.15170@news.get2net.dk...