skuffende bb
Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 27-08-01 15:21

Hej !

Jeg har lige fået mit bredbånd fra tdc i dag og det kører IKKE godt, det er
hammer ustabilt og det kører ca med 15 kb/s når jeg downloader. nogen der
ved hvad det kan skyldes??

Mvh

Jan

Fra : Bille1948

Dato : 27-08-01 16:00

Du skriver ikke noget om, hvilken hastighed du skulle have leveret.

Men det lyder laaangsomt.

Ole P. Bielefeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 27-08-01 18:16

"Bille1948" <Bille1948.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Du skriver ikke noget om, hvilken hastighed du skulle have leveret.
>
> Men det lyder laaangsomt.
>
> Ole P. Bielefeldt

256/128

Fra : Peden

Dato : 27-08-01 18:34

Den teoretiske max hastighed for Download er 256/8 = 32 kilobyte i sekundet.
Dvs. at du med de 15kb/s download udnytter halvdelen af båndbredden til
download
hvis du samtidigt har gang i en masse andet Internet, så begynder vi at
nærme os.

Det kan også godt være at den server du har downloadet fra har været
belastet.

Bare et par ideér.

mvh
Peter

Fra : Jørgen Lerche Nielse~

Dato : 28-08-01 22:24

Hej

Jeg har haft BB 256/128 en uge, og det kører stabilt men laaangsomt.

Jeg downloader med ca 7 kb/sec - oploader fint.

Jeg har prøvet DL 1MB - det tog 2 min og 20 sekunder - opload af samme 1 MB
1 minut.

I ftptest1.tele.dk har jeg fået målt
5,02 kbyte/sec
4,72
5,92
og 5, 85

Jeg har på anbefaling af support fra TDC afinstalleret Norton System Works
2001, som var på min PC før jeg begyndte med BB - det hjalp ikke.

Nogen ide hvad jeg kan gøre.

Jeg bor i Værløse.

Jørgen

Fra : Niels Højdahl

Dato : 31-08-01 21:23

Format C:\

Få ryddet op på dunken og installér kun OS....lav det samme check igen og
meld tilbage.

/niller

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 01-09-01 13:48

Jeg har ikke gjort noget, men det virker fuldt ud nu. skulle nok bare igang.

Mvh

Jan