Driver til logitech (win 2000)
Fra : Rasmus

Dato : 27-08-01 13:43

Jeg har lige instaleret win 2000 og opdagede derfor at driveren til min
Logitech Trackman Mabel+ ikke virker under 2000. Jeg har prøvet at finde en
driver på Loogitech´s hjemmeside - uden held !

Er der nogen der kan hjælpe mig ?

Rasmus

Fra : Erwin Sørensen

Dato : 27-08-01 14:16

Hej prøv lige logitech.com igen der er filer til 3 forskellige.

Fra : Rasmus

Dato : 27-08-01 15:53

Der er ikke nogen af dem der virker til min !