det rette forum?
Fra : tp

Dato : 27-08-01 13:02

Hejsa

Jeg leder efter en nyhedsgruppe som bruges til at diskutere kunstrelaterede
spørgsmål i forhold til f.eks. politisk/samfundsengageret kunst og generelt
alle former for æstetiske problemstillinger. Jeg har på fornemmelsen at
dette ikke er det rette forum, men er der nogen der ved hvor man kan gå hen?

tp

Fra : max

Dato : 28-08-01 00:35

tp <herinde@yahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b8a361f$0$717$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> [...]
at
> dette ikke er det rette forum, men er der nogen der ved hvor man kan

rec.arts.fine
alt.artcom
soc.culture.usa
alt.art.scene

eller find andre på <
http://groups.google.com/googlegroups/deja_announcement.html >

mvh max

Fra : tp

Dato : 28-08-01 11:49

> rec.arts.fine
> alt.artcom
> soc.culture.usa
> alt.art.scene
>
> eller find andre på <
> http://groups.google.com/googlegroups/deja_announcement.html >
>
> mvh max

Tak tak, jeg prøver at kigge på dem

tp

Fra : max

Dato : 10-09-01 14:05

tp <herinde@yahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b8b7672$0$10265$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

> Tak tak, jeg prøver at kigge på dem
>
> tp

http://www.art.net/~kiyotei//flashlight/website003.html
måske er der osse noget her.. har du selv fundet spændende sites - så
post dem lige til os andre..
mvh max

Fra : kiyotei

Dato : 12-09-01 18:29

> http://www.art.net/~kiyotei//flashlight/website003.html
> måske er der osse noget her.. har du selv fundet spændende sites - så
> post dem lige til os andre..
> mvh max

Thank you Max!
Skol!