Ang Boomslang razer 2000
Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 27-08-01 12:44

Jeg er den lykkelige ejer af sådan en mus . Jeg spiller meget CS ,og har sat
min scroll whell til at skifte våben, men til tider så skifter musen selv
våben uden at jeg rør hjulet,hvilket er noget rigtigt lort hvis man er i
kamp og pludselig står med kniven i hånden istedet :((( , er der nogle som
har samme problem eller er min mus bare defekt ???

--
(@@)
-----o00o-(_)-o00o--------

Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Sørensen
ICQ# 46872459
Send ringetoner og operatørlogoer gratis til din mobil - www.12send.dk

Fra : Kong Kent

Dato : 27-08-01 16:11

Kenneth Sørensen <c.k@mail.dk> skrev i en
> [...]
> kamp og pludselig står med kniven i hånden istedet :((( , er der nogle som
> har samme problem eller er min mus bare defekt ???

Jeg har aldrig prøvet det med min RB2000. Jeg kan bare ikke få åbnet lugen
ned til min trackball og rengøre denne
Ellers rent arbejdsmæssigt virker den fint - og er godt tilfreds. Jeg
skiftede nemlig mus pga. mit store forbrug af online-gaming. Jeg gør dog
mest i Unreal Tournament (Capture The Flag)

--
Kent aka. "Viper_GTS-R" - en tilfreds Razer ejer...
icq # 105788206

Fra : Thomas Petersen

Dato : 27-08-01 20:53

"Kenneth Sørensen" <c.k@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kamp og pludselig står med kniven i hånden istedet :((( , er der nogle som
> har samme problem eller er min mus bare defekt ???

Har samme problem, den er også begyndt at klikke underligt, den
dobbeltklikker når man kun enkeltklikker

Det er en elendig mus i mine øjne, og jeg mangler bare at få købt en
Intellimouse Explorer igen, så er jeg glad.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet