Logitech Cordless MouseMan Optical??
Fra : Dan Nielsen

Dato : 27-08-01 06:24

Hejsa!
Er der nogen der kender til denne mus? og ved om det er noget der godt eller
dårligt osv.?
Så vil jeg blive meget glad for at høre om det!

Mvh
Dan

Fra : Mercenary

Dato : 27-08-01 07:03

Dan Nielsen <torskerogn@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7Pki7.1241$nf5.176859315@news.orangenet.dk...
> [...]
eller
> dårligt osv.?
> Så vil jeg blive meget glad for at høre om det!

Min kører kanon !!! Skal aldrig renses.....og så er der ingen ledning i
vejen
Det lille problem jeg har haft kunne løses med en opdatering af mouseWare.

/Merc.

Fra : Devast8or

Dato : 27-08-01 10:44

Ja, den er rigtig god. Jeg har ingen problemer med min overhovedet. Bare
husk at bruge et hvidt, mat underlag til den. Et hvidt skriveunderlag virker
perfekt her, og det kan købes hos boghandleren til en billig penge. Og så
kan det godt betale sig at købe en batterioplader og nogle batterier, da den
sluger en pæn del strøm.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Madsen

Dato : 27-08-01 15:22

> [...]

> dårligt osv.?
> Så vil jeg blive meget glad for at høre om det!

Jeg bliver ved med at holde på at det er en elendig mus efter min
mening. Den er slet ikke præcis nok ifht. en traditionel kuglemus og
det er uanset hvordan pokker jeg placerer modtageren, eller hvilket
underlag den kører på. Jeg købte den anden dag et hvidt mat skrive-
uderlag og har også fået en mere jævn gang i markøren ud af det,
men slet ikke noget at sammenligne med min Logitech Cordless
Mouseman, som kører med en tung gummikugle.

Det var så bare min mening, men jeg kan se at jeg er i mindretal. :)

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Jon Larsen

Dato : 27-08-01 22:36

> Jeg bliver ved med at holde på at det er en elendig mus efter min
> mening. Den er slet ikke præcis nok ifht. en traditionel kuglemus
xxxxxxxxx snipper snapper xxxxxxxxxxxxxxxx

Har købt såen en Logitech Optical Mus med Imersion touch sense eller hvad
det nu hedder.. Alt det der brummeri fra musen har jeg nu slået fra....
Men den optiske del fungere helt perfekt.... Godt nok er den ikke
ledningsløs.. men det kan jeg sagtens leve med !

Mvh.
Jon Larsen.
Gixx'er 250 Racer