promise fasttrak66
Fra : Ivan G

Dato : 26-08-01 18:39

Hej NG!

Promise.com´s driver-ftp er nede. findes der et andet sted man kan hente
dem? Eller er der en venlig sjæl der vil smide den ud i en binær gruppe?

Ivan G

Fra : Bruun

Dato : 26-08-01 18:56

Hejsa,
"Ivan G" <litz97nospam@mail.dk> wrote in message
> Hej NG!
>
> Promise.com´s driver-ftp er nede. findes der et andet sted man kan hente
> dem? Eller er der en venlig sjæl der vil smide den ud i en binær gruppe?

Er det kun driverne du vil have?! Eller vil du også have deres util?

Driveren fylder kun 200 KB.

Mvh Kim Bruun

Fra : Ivan G

Dato : 26-08-01 19:50

begge dele, hvis det kan lade sig gøre. Jeg har funder utilityen et andet
sted men det skal vel passe sammen...??

Fra : Bruun

Dato : 26-08-01 19:54

Hejsa,
> begge dele, hvis det kan lade sig gøre. Jeg har funder utilityen et andet
> sted men det skal vel passe sammen...??

Jeg poster begge i news:dk.binaer

Mvh Kim Bruun

Fra : Bruun

Dato : 26-08-01 20:12

Hejsa,
"Ivan G" <litz97nospam@mail.dk> wrote in message
> begge dele, hvis det kan lade sig gøre. Jeg har funder utilityen et andet
> sted men det skal vel passe sammen...??

Det virkede selvfølgelig af r*ven til med postning i dk.binaer

Du kan downloade den fra http://www.dikkedarer.dk/FT66U130b42.zip
og http://www.dikkedarer.dk/FT66D130b25.zip

Mvh Kim Bruun

Fra : Ivan G

Dato : 26-08-01 20:54

Driveren virker fint. Men hvad er den anden fil på 23k? Den virker ikke....

Ivan G

Fra : Bruun

Dato : 27-08-01 07:21

Hejsa,
> Driveren virker fint. Men hvad er den anden fil på 23k? Den virker
ikke....

Hvor hentede du den fra? Min postning i dk.binaer gik i hat & briller.

Det er lidt nemmere at hente dem fra de 2 link jeg har lagt.

Der er ikke nogen fil på 23 K?

Mvh Kim Bruun