Lynx og download manager
Fra : Heine Laursen

Dato : 26-08-01 17:03

Fra : Morten Bo Johansen

Dato : 26-08-01 17:31

On Sun, 26 Aug 2001 18:03:00 +0200, Heine Laursen <gozar@pokerface.dk> wrote:

> Er det muligt at få lynx til at sende et download link vidre til en
> download manager som greed?

Ja. Oversæt Lynx med --enable-externs og indsæt et par linjer
i lynx.cfg à la

EXTERNAL:http:greed %s:TRUE
EXTERNAL:ftp:greed %s:TRUE

(Overvej selv evt. yderligere argumenter til greed, som jeg ikke kender)

Når du herefter står på linket til det du vil downloade, så
tast . (altså punktum) og greed vil blive brugt. Du kan
definere flere programmer for hver protokol, i så tilfælde vil
Lynx vise en pop-up liste som du kan vælge fra. Jeg har f.eks.
Links defineret som alternativ fremviser for de (relativt få)
sider, hvor tabel-layout'et er så kvæstet at det ikke kan ses
ordentligt i Lynx. For at få den aktuelle side (i stedet for
linket) pipet til externe programmer bruges , (komma).

vh.

Morten